Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en god flott kollega som jeg har kjent, og jobbet tett med i mange år. Innimellom har det vært flørting og gode samtaler. Vi er begge i andre forhold.
 I helga var vi på jobbtur og det ble servert alkohol. Vi endte opp i senga. Han tente en gnist i meg som jeg trodde jeg hadde mistet for godt. Vi gikk ikke hele veien, men langt nok. Og ja, jeg vet at dette er galt og en umoralsk ting å gjøre. Men jeg fant igjen noe magisk i meg selv om det går ann å si. Og følelsen av en annen mann tett mot meg var fantastisk. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle kjenne på dette noen gang igjen. 

Jeg elsker familien min, og livet med de. Samtidig så er det uten gnist mellom meg og min mann. Slik har det vært i årevis. Jeg hadde slått meg til ro med at slik er det og vil bli. Så skjedde altså dette og jeg klarer ikke å slutte å tenke på det. Jeg vet det er feil, og det  betyr ikke at jeg ikke elsker min mann. Jeg er overhodet ikke der at jeg vil ut av forholdet.

Finnes det noen her som har opplevd noe av det samme? Og hva gjorde du med det?

Jeg er klar over hvor dumt dette var, og det blir aldri noe mellom min kollega og meg i fremtiden. Så trenger ikke tilbakemeldinger på det.

Anonymkode: f3da9...a35

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forstår deg godt! Du har blitt sett at kollegaen din, fått positiv oppmerksomhet og er trolig tiltrukket av han. Litt som du var nyforelska tipper jeg. Etter mange år i langvarig forhold er det jo automatisk lite spenning igjen. 

Kanskje lurt å la det bli med den ene gangen med mindre dere vil bryte opp med partnerne deres?

Anonymkode: 21d88...ecd

• Liker 2
Skrevet

Tenker så lenge du ikke er intim med din mann, så har du heller ikke gitt denne andre personen noe som er forbeholdt deg og din mann.

Innse og erkjenn (ovenfor deg selv) ditt feilsteg, og gå videre med jobb og familielivet :)

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har. Det er en ren seksuell greie, min kollega har lyst på meg på en måte som jeg savner fra min mann. Og har også gått for langt en gang uten å havne i senga. Det tok sin tid før jeg klarte å slutte å tenke på det. 

Det er menneskelig å feile, og å tenne på andre spesielt hvis man føler seg oversett hjemme eller ikke får sine seksuelle behov dekket. 

Det er lett å dømme andre for det de gjør, jeg lar ingen dømme meg for kun jeg kjenner omstendighetene. Og dømmer heller ikke andre uten å prøve å sette meg inn i deres situasjon først.

Du vil nok få mye stygge svar her, men jeg forstår at man kan, og hvordan man kan, havne i en sånn situasjon. Og jeg er ikke noe fælt menneske, det er nok ikke du heller.

Anonymkode: 161e8...c86

• Liker 7
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner igjen noe av det :) gikk ikke så langt som til senga, dro hjem til mannen min, fortalte om det og vi benyttet den nye gnisten til å få frem gnisten mellom oss igjen. Jeg møtte ikke den andre parten igjen, så fikk ikke «holdt på» følelsen det gav så veldig lenge. Men kan kanskje være slik at du klarer å holde lenger på følelsen og bruke den positivt i forholdet til din mann :) 

Anonymkode: 3f09b...c9d

• Liker 5
Skrevet

Mja, det er vel ganske menneskelig om man lever i et emosjonelt/seksuelt dødt forhold.

For mange er vel dette starten på slutten? 

Med mindre man er tilfreds med situasjonen hjemme og klarer seg fint med noen elskere innimellom. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Forskjellen i reaksjon på kvinner og menns utroskap på dette forumet er rett og slett forbløffende. Når en mann er utro er det mannen skyld. Når en kvinne er utro, er det også mannen skyld...

Anonymkode: ac626...53e

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har en god flott kollega som jeg har kjent, og jobbet tett med i mange år. Innimellom har det vært flørting og gode samtaler. Vi er begge i andre forhold.
 I helga var vi på jobbtur og det ble servert alkohol. Vi endte opp i senga. Han tente en gnist i meg som jeg trodde jeg hadde mistet for godt. Vi gikk ikke hele veien, men langt nok. Og ja, jeg vet at dette er galt og en umoralsk ting å gjøre. Men jeg fant igjen noe magisk i meg selv om det går ann å si. Og følelsen av en annen mann tett mot meg var fantastisk. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle kjenne på dette noen gang igjen. 

Jeg elsker familien min, og livet med de. Samtidig så er det uten gnist mellom meg og min mann. Slik har det vært i årevis. Jeg hadde slått meg til ro med at slik er det og vil bli. Så skjedde altså dette og jeg klarer ikke å slutte å tenke på det. Jeg vet det er feil, og det  betyr ikke at jeg ikke elsker min mann. Jeg er overhodet ikke der at jeg vil ut av forholdet.

Jeg er klar over hvor dumt dette var, og det blir aldri noe mellom min kollega og meg i fremtiden. Så trenger ikke tilbakemeldinger på det.

Dette er et klassisk eksempel på hvorfor man ikke skal stole blindt på sin partner. 

Anonymkode: 10605...9c3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Herlig. Skulle ønske det var meg 🙂

Anonymkode: 653c3...d5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Forskjellen i reaksjon på kvinner og menns utroskap på dette forumet er rett og slett forbløffende. Når en mann er utro er det mannen skyld. Når en kvinne er utro, er det også mannen skyld...

Ingen forskjell med andre ord. 

Anonymkode: c1e75...15f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Dette er et klassisk eksempel på hvorfor man ikke skal stole blindt på sin partner. 

Er det virkelig noen som gjør det? Det har jeg aldri hørt om. Da er man i så fall naiv.

Anonymkode: dc8a0...e8b

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor knullet dere ikke som kaniner, når du først var i senga med han? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere havnet i senga uten å gjøre noe? Skjønte ikke.

Har vært i samme situasjon, gjorde ingenting og holdt meg. Bare smilte til han innimellom. 

Anonymkode: da64f...c5e

AnonymBruker
Skrevet

Lignede historie for meg også. Jeg ble veldig forelsket etter lang tids flørt, mens han var kun interessert i sex.
Til slutt måtte jeg bytte jobb for å komme meg videre. Affæren varte et par år og jeg savner ham hver dag💞

Anonymkode: ef01c...905

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Kan det være måten det legges frem på? Typ "jeg vet at det var galt så ikke skyt meg". Ofte når det er menn så fremlegger de det mer som "var utro for kona har tapt seg sånn og hun andre er så fin".

Anonymkode: 9e631...9bc

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg valgte å vanne gresset hjemme istedet. Angrer ikke.

Anonymkode: 6c743...f15

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var bra du fikk føle gnisten igjen, hvem vet, kanskje det kan slå positivt ut på hjemmebane også. Visst ikke det bedrer seg på hjemmebane så burde du kanskje vurdere en elsker. Ingen skal behøve å gå igjennom livet uten litt passion og seksuell glede.

Det er her mange sier dropp typen/kona først, men det er sikkert derfor vi har så høy skilsmisse statestikk i norge. Vi har en urealistisk drøm om at lidenskapen skal kunne holde seg opp gjennom hele samlivet og være monogame til døden skiller oss ad. Hadde det ikke vært bedre om vi kunne være litt mer rause, tillate litt elskere og elskerinner og samtidig kunne leve godt sammen med livspartneren. Rett og slett tillate litt forbuden frukt innimellom, bedre det enn å sitte i hver vår sofa og gnage på hverandre. 

Kanskje bedre og tilate litt forbuden frukt innenfor samlivet, enn at vi skal fortsette med seriemonogami. 

Seriemonogmaiet blir utløst av at noen smaker på forbuden frukt, da er det slutt og begge finner seg ny partner, og sånn fortsetter det til døden skiller den siste pardannelsen ad. Vi skulle hatt sånn skrifterom som katolikkene har, spise litt forbuden frukt og deretter tatt oss en tur i skrifterommet og resatt forholdet igjen.

Anonymkode: 8219b...f19

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det virkelig noen som gjør det? Det har jeg aldri hørt om. Da er man i så fall naiv.

Er ikke du på kvinneguiden? Her er det mange som påstår at man må stole blindt på parten, hvis ikke er man kontrollerende og sjalu.

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Kan det være måten det legges frem på? Typ "jeg vet at det var galt så ikke skyt meg". Ofte når det er menn så fremlegger de det mer som "var utro for kona har tapt seg sånn og hun andre er så fin".

Anonymkode: 9e631...9bc

Åpenbart? Man gidder jo ikke ta seg bryet med å være utro bare for å ligge med noen som ser værre ut enn kona. Hva er poenget?

Anonymkode: 86379...a71

AnonymBruker
Skrevet

Nok et tråd som bekrefter at monogame seriøse forhold mellom den norske mannen og kvinnen, er en en utgått ide.

Anonymkode: 8a84f...f22

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...