Gå til innhold

Så kom kommentaren vi kvinnfolk frykter.. 

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

«Jeg vet ikke om du gjør sånne øvelser. Når du blir skikkelig våt, blir det samtidig mer åpent.»

Jeg falt helt sammen. Vis meg den kvinne som ikke vet om knipeøvelser mm. Jeg gjør det regelmessig og har til og med fått gynekologen min til å gi meg en tilbakemelding. Ja, knipeøvelser hjelper, og påvirker absolutt positivt for både mannen og kvinnen. Men bare til en viss grad. Jeg er snart 40 år og fødte to barn for over ti år siden. Jeg føler det som en hån å få dette servert. Det er så tonedøvt! Jeg skjønner nå hvor lett man kan få komplekser og mentale sperrer. Samtidig er jeg sint på meg selv for at jeg bryr meg så mye om å være trang og attraktiv for han. Faen heller. Vi som hadde så bra sex. 

Anonymkode: 9f6e2...ac4

• Liker 11
  • Hjerte 28
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fyf, da hadde jeg blitt skikkelig forbanna!! 

Anonymkode: a469a...e10

• Liker 23
Gjest StellaNova
Skrevet

Nei veit du hva...så tonedøv kan han søren meg ikke være 😮 

AnonymBruker
Skrevet

Du får bare klage på at han ikke hat stor nok penis da om han er dum nok til å si at du er for vid🤦‍♀️ 

Fex, ja jeg er nok litt vid når jeg blir våt og kåt, men det hjelper jo ikke akkurat når den er så liten heller! 

Anonymkode: 6dda0...7ea

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

«Jeg vet ikke om du gjør sånne øvelser. Når du blir skikkelig våt, blir det samtidig mer åpent.»

Jeg falt helt sammen. Vis meg den kvinne som ikke vet om knipeøvelser mm. Jeg gjør det regelmessig og har til og med fått gynekologen min til å gi meg en tilbakemelding. Ja, knipeøvelser hjelper, og påvirker absolutt positivt for både mannen og kvinnen. Men bare til en viss grad. Jeg er snart 40 år og fødte to barn for over ti år siden. Jeg føler det som en hån å få dette servert. Det er så tonedøvt! Jeg skjønner nå hvor lett man kan få komplekser og mentale sperrer. Samtidig er jeg sint på meg selv for at jeg bryr meg så mye om å være trang og attraktiv for han. Faen heller. Vi som hadde så bra sex. 

Samboer blir ofte slappere når jeg rir han for da blir det så vått at det blir lite friksjon. Det hjelper å ha håndkle å tørke seg med i blant. 

Anonymkode: c97d8...116

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo svare litt tilbake:

»Oj, det der har jeg aldri hørt før! Men så har du den tynneste kuken jeg har prøvd siden jeg ble skilt». 

Sosial intelligens kan være en mangelvare, til tross for god sex.

Anonymkode: 61f8a...a81

• Liker 28
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg frykter ikke den kommentaren. Hvis en mann vil ødelegge for seg selv på den måten er det verst for han.

Anonymkode: db417...ca2

• Liker 10
  • Nyttig 9
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Akk for et hjertesukk. Finn deg en skikkelig kjæreste.
Kan dere aldri lære at det finnes minst 1000 måter å ha sex på. Alt for mange fokuserer på samleie som den eneste suksessfaktoren. Eksempel, for noen: Dama kommer hjem etter en joggetur, svett og sliten, dusjer. Smører seg inn med alt mulig av kremer, steller seg, føler seg skinnende ren og pen, føler seg vel, er glad. Har masse god samvittighet etter å jogget mye lenger enn hun tenkte at hun var i stand til.
Hun legger seg naken på sengen, på magen, med en pute under hoftene. Mannen skjønner hva hun vil, han legger seg over henne og slikker henne i rumpesprekken, leenge. Lar tunga gli over rumpehullet. Av og til gir han henne noen pauser. Masserer ryggen, skuldrene, lårene, ømt og med lidenskap for henne og kvinnekroppen. Før han igjen sprer rumpeballene hennes, og lar en bløt og myk tunge gli rolig opp og ned der bak. Det setter følelser i sving, gode følelser. For begge, Dersom de er forelsket. Dette er intimitet, kjærlighet, og SEX. Glem at alt handler om samleie. Sex handler om intimitet og følelser. Noen vil kanskje at hun ligger på ryggen, greit nok. Det er nok enda bedre. Poenget er det samme.

Endret av Paramount
surr og avglemte ord
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hadde svart at han har liten tiss og spurt om dere kan bruke penishylse.

Hvor stor penis har han tror du? Mini, medium, pluss?

Anonymkode: 9b81f...b93

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Eksen min sa det samme til meg, noe av det verste en kjæreste kan si, føler jeg. Har ny kjæreste idag som heldigvis ikke har sagt noe sånt, men jeg sliter fortsatt med forholdet til underlivet mitt etter det eksen sa.. Selv om han sa at han sa det fordi han var sjalu! Sjalu på tidligere partnere..

Sånt setter jo en demper for sexlivet videre, man mister jo lysta til å ha sex igjen med den personen, så vil du egentlig være med han videre? 

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvor lenge har dere vært sammen? Er dette mannen du har fått barn med? 

Anonymkode: a48d7...887

AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig våt = mindre friksjon. Trenger ikke ha noe med tranghet å gjøre. 

Anonymkode: 9ffc4...f69

• Liker 12
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Fy faen. Spørr om pikken hans har krympa. Blir irritert bare av å lese det... 

Anonymkode: 8d463...0eb

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Fyf, da hadde jeg blitt skikkelig forbanna!! 

Anonymkode: a469a...e10

Er jo sant da. 

Anonymkode: 06b8d...86f

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg legger igjen linken til en tråd jeg selv skrev for noen år siden TS. Fikk mange bra svar der.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Så nå er det negativt at du blir tent av han og våt? Har aldri opplevd at noen har sagt noe sånt til meg. For en jævla idiot! 

Om jeg hadde fått det der servert, så hadde jeg sagt rett ut : Det finnes mange menn som setter pris på at jeg er tent på han, så om det er et problem for deg, så er døra den veien. Noe videre sex på deg, blir det nemlig aldri!

AnonymBruker
Skrevet

Det føler jeg på også, men har aldri hørt det. 

Anonymkode: 893b9...a88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kanskje det heller er synd at han ikke har større penis? 

Si heller "  hadde penisen bare vært en cm eller to større så hadde det nok blitt mer orgasmer. Er det noe du kan gjøre?" Hjelper det om du drar i den litt hver dag? 

Anonymkode: 925d9...566

• Liker 8
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke han nødvendigvis sa det for å såre eller være slem. Det er jo naturlig at det blir mindre friksjon om det blir for vått. Det betyr jo ikke at du ikke  er trang eller han tror du ikke er trang. Om dere har god sex, hvorfor la dette ødelegge.  Leser noe lingende gang på gang på KG. Dette kunne vært løst bedre om dere damer er flinkere til å snakke om knipeøvelser. Du sier at alle kvinner vet om det. Vel har aldri hatt en kjæreste som har snakket om det. Eller hørt damer snakke om det irl. 

Kommunikasjon er nøkkelen som med alt annet. 

"Synes du jeg er trang? Jeg pleier å ta knipeøvelser. Jeg liker at det skal være så godt som mulig for deg" 

Han tenkte kanskje bare nevne det siden det er faktisk sånn at jeg personlig tror ikke vet om dette. Kan godt være han er kjempe fornøyd, bare formulerte seg dårlig. 

Anonymkode: 36d20...8ef

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...