Guri1985 Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Pleier som regel aldri å ta solarium, men skal på ferie til varmere strøk, med avreise i helgen, så har prøvd å bygge opp litt brunfarge før avreise så jeg ikke må smøre meg inn med høy faktor/bli brent. Etter en stund med knallvær har det vært rimelig elendig siste uken, så tenkte å kjøre på 1-2 sessions i solarium før avreise. Skulle helst tatt i morgen, men finnes det fremdeles ubetjente solarium i Oslo? Det er helligdag imorgen og det meste er stengt, inkludert bemannede solarium vil jeg anta.
Guri1985 Skrevet 26. mai 2022 Forfatter #2 Skrevet 26. mai 2022 Ingen som vet ang. ubetjente solarium? Husker at det var snakk om at de skulle stenges de siste årene, men vet ikke om det ble noe realitet av det.
LeneXCII Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 De fleste solsentrene er da ubemannede, f eks Brun&Blid sine.
Guri1985 Skrevet 26. mai 2022 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2022 Ah, supert, kanskje jeg rekker å få inn en session i dag da! Betales det på slike myntmaskiner, via app på mobilen etc?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #5 Skrevet 26. mai 2022 Guri1985 skrev (Akkurat nå): Ah, supert, kanskje jeg rekker å få inn en session i dag da! Betales det på slike myntmaskiner, via app på mobilen etc? App er billigst, kan også betale på maskin. Tror den bare tar kort. Anonymkode: b19b9...c98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå