AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Som en idiot sprang jeg etter en utilgjengelig kald mann som fikk en stor egoboost av tigginga mi om hans tid og oppmerksomhet. Etter for lang tid våknet jeg opp og skjønte at dette er bare drit og tvang meg til å glemme hele fyren. Han flørtet og var på, og av, på og av i ett sett, ble helt utslitt, mistet selvtilliten og følte meg svært lite attraktivt og ønsket. Så går det noen måneder og jeg treffer en fyr som jeg klikker skikkelig bra med, vi har det så fint. Nå for litt siden traff jeg han gamle flørten igjen, og han er på med en gang, flørter og kjører på. Jeg svarer høflig og sier noe ala "jeg har det bra, var med kjæresten på fjelltur i helga" og han ble litt sånn stille og sa "ååå kjæreste ja.. jeg som hadde tenkt å be deg med ut på middag og en god samtale". Jeg visste faktisk ikke hva jeg skulle si, så jeg smilte bare og sa at han får ha en god dag og gikk videre. Synes det er så frekt og på andre måter også slemt og vondt, de ordene jeg skulle gitt alt for å høre den gangen. Hva hadde du svart? Anonymkode: a54e7...e3d
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som en idiot sprang jeg etter en utilgjengelig kald mann som fikk en stor egoboost av tigginga mi om hans tid og oppmerksomhet. Etter for lang tid våknet jeg opp og skjønte at dette er bare drit og tvang meg til å glemme hele fyren. Han flørtet og var på, og av, på og av i ett sett, ble helt utslitt, mistet selvtilliten og følte meg svært lite attraktivt og ønsket. Så går det noen måneder og jeg treffer en fyr som jeg klikker skikkelig bra med, vi har det så fint. Nå for litt siden traff jeg han gamle flørten igjen, og han er på med en gang, flørter og kjører på. Jeg svarer høflig og sier noe ala "jeg har det bra, var med kjæresten på fjelltur i helga" og han ble litt sånn stille og sa "ååå kjæreste ja.. jeg som hadde tenkt å be deg med ut på middag og en god samtale". Jeg visste faktisk ikke hva jeg skulle si, så jeg smilte bare og sa at han får ha en god dag og gikk videre. Synes det er så frekt og på andre måter også slemt og vondt, de ordene jeg skulle gitt alt for å høre den gangen. Hva hadde du svart? Anonymkode: a54e7...e3d Da hadde jeg svart "uansett kjæreste eller single så hadde jeg takket nei. Lykke til videre i livet." Sånne kommentarer er som at her er det du som har gått glipp av noe. Eller et forsøk på å skape splid I følelsene dine for kjæresten din. Og om han har kjent deg lenge, hvorfor brukte han så lang tid da? Noen får et kjempe boost i selvtilliten om de klarer å splitte et kjærestepar. Da føler de seg som den utvalgte. Og han prøver å få deg til å tenke på han og han som en mulighet. Anonymkode: d2a20...34e 5 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #3 Skrevet 25. mai 2022 Og han vet så klart at du egentlig ønsket det den gangen. Vær glad du slapp han der, du hadde aldri kunnet stole på han Anonymkode: d2a20...34e 2
Trolltunge Skrevet 25. mai 2022 #4 Skrevet 25. mai 2022 Du hadde utallige muligheter til å snakke tidligere, nå er det for sent. 1
NiceOrNothing Skrevet 25. mai 2022 #5 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Som en idiot sprang jeg etter en utilgjengelig kald mann som fikk en stor egoboost av tigginga mi om hans tid og oppmerksomhet. Etter for lang tid våknet jeg opp og skjønte at dette er bare drit og tvang meg til å glemme hele fyren. Han flørtet og var på, og av, på og av i ett sett, ble helt utslitt, mistet selvtilliten og følte meg svært lite attraktivt og ønsket. Så går det noen måneder og jeg treffer en fyr som jeg klikker skikkelig bra med, vi har det så fint. Nå for litt siden traff jeg han gamle flørten igjen, og han er på med en gang, flørter og kjører på. Jeg svarer høflig og sier noe ala "jeg har det bra, var med kjæresten på fjelltur i helga" og han ble litt sånn stille og sa "ååå kjæreste ja.. jeg som hadde tenkt å be deg med ut på middag og en god samtale". Jeg visste faktisk ikke hva jeg skulle si, så jeg smilte bare og sa at han får ha en god dag og gikk videre. Synes det er så frekt og på andre måter også slemt og vondt, de ordene jeg skulle gitt alt for å høre den gangen. Hva hadde du svart? Anonymkode: a54e7...e3d Helt tydelig en intrigemaker . Nå som du er utilgjengelig for hans narsisistiske forsyning ( din interesse ) , forsøker han å få deg svak / vinglete / hekta på han igjen . For så å droppe deg i det neste øyeblikket . Skulle bare svart : too late 😆 3
Virrevirrevapp Skrevet 25. mai 2022 #6 Skrevet 25. mai 2022 Jaja, du får nok finne noen andre å be ut 😄
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #7 Skrevet 25. mai 2022 NiceOrNothing skrev (6 minutter siden): Helt tydelig en intrigemaker . Nå som du er utilgjengelig for hans narsisistiske forsyning ( din interesse ) , forsøker han å få deg svak / vinglete / hekta på han igjen . For så å droppe deg i det neste øyeblikket . Skulle bare svart : too late 😆 Too late er ikke en gang riktig svar for da forstår han at han kunne blitt valgt Anonymkode: d2a20...34e 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #8 Skrevet 25. mai 2022 Mange gode svar, at jeg ikke fikk tenkt meg om, men håper han tok hintet når jeg ignorerte det og bare gikk, som noen sa, han hadde mange muligheter før, over 2 år.. Anonymkode: a54e7...e3d
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #9 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mange gode svar, at jeg ikke fikk tenkt meg om, men håper han tok hintet når jeg ignorerte det og bare gikk, som noen sa, han hadde mange muligheter før, over 2 år.. Anonymkode: a54e7...e3d Du får se om han tar kontakt igjen. Har en gammel greie som tok kontakt først en gang. Da var jeg single, men ble aldri noe faktisk møte. Så forsøkte han igjen da jeg var i et forhold et år senere. Jeg ga klar tale om at han var ikke en person jeg ønsker i livet mitt. Anonymkode: d2a20...34e
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #10 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som en idiot sprang jeg etter en utilgjengelig kald mann som fikk en stor egoboost av tigginga mi om hans tid og oppmerksomhet. Etter for lang tid våknet jeg opp og skjønte at dette er bare drit og tvang meg til å glemme hele fyren. Han flørtet og var på, og av, på og av i ett sett, ble helt utslitt, mistet selvtilliten og følte meg svært lite attraktivt og ønsket. Så går det noen måneder og jeg treffer en fyr som jeg klikker skikkelig bra med, vi har det så fint. Nå for litt siden traff jeg han gamle flørten igjen, og han er på med en gang, flørter og kjører på. Jeg svarer høflig og sier noe ala "jeg har det bra, var med kjæresten på fjelltur i helga" og han ble litt sånn stille og sa "ååå kjæreste ja.. jeg som hadde tenkt å be deg med ut på middag og en god samtale". Jeg visste faktisk ikke hva jeg skulle si, så jeg smilte bare og sa at han får ha en god dag og gikk videre. Synes det er så frekt og på andre måter også slemt og vondt, de ordene jeg skulle gitt alt for å høre den gangen. Hva hadde du svart? Anonymkode: a54e7...e3d Har opplevd akkurat det samme. Og ja, det ER både frekt, slemt og vondt. Og det vet de godt. Disse mennene er manipulatorer og de er ikke hyggelige fordi de liker oss, men for å teste hvor langt de kan gå i å spille mind-games og se om du biter på kroken igjen. Det aller verste som skjer for slike menn er at kvinnene de leker med går videre med livet sitt og glemmer dem. Han jeg hadde datet kunne ignorere meg totalt i flere uker av gangen - men ble helt vill da han fant ut jeg hadde møtt en ny mann noen måneder senere og innså at jeg faktisk var i et seriøst forhold. Han begynte å ringe meg og da tok jeg selvsagt aldri telefonen. Meldinger ble heller aldri besvart. Husker jeg bare svarte kort «Ja» på første meldingen der han spurte om jeg hadde fått meg kjæreste. Svaret hans sier alt om denne typen menn. Han skrev: «Javel. Men jeg vet du alltid vil tenke på meg». Sier mye om hvor syke disse personene er. De vil ikke ha oss, men ingen andre skal få oss heller og vi skal for all del ikke gå videre og finne lykken med noen andre. Den aller siste meldingen fra han var at han skulle gjennomgå en stor og livsfarlig operasjon og hvis det ikke gikk bra ville han bare være glad for at han i livet hadde møtt en som meg. Jeg besvarte selvsagt ikke den heller. Etterpå blokkerte jeg han. Det beste du kan gjøre er å ignorere totalt. Svar aldri på noe, for det vil han ta som en seier. Denne eksen har ingenting å tilby deg og du har gått videre i livet. Om du møter han ansikt til ansikt så bare gå videre eller si kort at du ikke er interessert. Anonymkode: 00689...b42 3 2
Mwanafunzi Skrevet 26. mai 2022 #11 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mange gode svar, at jeg ikke fikk tenkt meg om, men håper han tok hintet når jeg ignorerte det og bare gikk, som noen sa, han hadde mange muligheter før, over 2 år.. Anonymkode: a54e7...e3d Jeg synes ditt svar var bra, jeg. Høflig og distansert, tror det er helt perfekt. 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #12 Skrevet 26. mai 2022 Too late😎 move on🙋♀️ Anonymkode: fa5dd...d36
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #13 Skrevet 26. mai 2022 Høres ut som en type menneske som bare leker med deg, trekker seg tilbake når du er på, og så tar et steg frem og fisker litt når du er av. Jeg hadde faktisk blitt litt forbanna. Men mye bedre reaksjon av deg å bare gå, helt perfekt det. Understrek handlingen med å aldri kontakte han igjen, og hvis/når han kontakter deg for å prøve å fiske og dra litt i deg igjen med søte ord om at han har tenkt på deg og vil møte deg eller hva det nå blir til at han skriver, så bare ikke svar. Her er det fullt lov å ghoste, du har sagt du har kjæreste og om en sånn melding kommer så er det en helt åpenbar dick move som ikke fortjener et svar, og det vet han selv. Anonymkode: f6177...433 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #14 Skrevet 26. mai 2022 Jeg syns svaret ditt var perfekt. Han var bare ute etter å få deg hekta. Etterpå hadde han avvist deg og so on.. Anonymkode: 0d40f...276 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå