Gå til innhold

Hva er deres umiddelbare tanker om en 35 år gammel jomfru mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens. Dette spørsmålet er spesielt retta til dere kvinner.

Før dere leser videre.. Som tittelen sier. Hva er den første tanken du tenker inni hodet ditt når du hører om en 35 år gammel fyr som aldri har hatt sex?

Nå har plutselig jeg endt opp som han fyren. Jeg skal ikke si så mye om hvordan og hvorledes det har blitt slik. Jeg er ikke ute etter å bevise/bortforklare noe.

Men jeg føler egentlig dette er ganske unormalt og spesielt, og må bare innrømme det går litt utover selvtilliten. Som igjen fører til en ond sirkel der jeg får litt noia for å ha sex for første gang, og jeg finner unnskyldninger for å la vær selv om muligheten byr seg og jeg har lyst innerst inne. Det har ikke blitt noe bedre av at temaet om sex og dating tilfeldigvis har kommet opp i vennegjengen i blant. Og noen av mine venninner (som ikke vet at jeg er han fyren) har kommentert at de hadde blitt ekstremt skeptisk og mest sansynelig hadde ditcha hele greia om noe slikt kom fram om en fyr de skulle date.

Nå føler jeg meg egentlig ikke rar og spesiell på andre måter da. Kan virkelig ikke relatere til de der "incel" greiene. Kan jo omgås folk på normalt vis, og har jo venner og normale sosiale antenner og livet på stell ellers, og er verken stygg eller mislykka. Og jeg er jo ikke dum, det hender jo at jenter viser interesse for meg, og jeg plukker opp de hinta.. Nå har jeg blitt kjent med ei som tydelig er interessert, og jeg er interessert i henne også. Hun er en del år yngre enn meg da, i slutten av 20-åra. Inni hodet mitt, så er det jeg, som er mann, og mye eldre og "erfaren", som liksom må ta første insj. Men huff, den der forbanna komfortsona som er så ukomfortabel å forlate da..!

Tilbake til det opprinnelige spørsmålet. Hadde du tenkt annerledes om det var en fyr du allerede hadde blitt kjent med, og fått interesse for? Evt tips?

Vær ærlig nå. Ikke spar på kruttet. Jeg trenger ikke trøst, jeg vil ha svar. 

Har jo snakka med en god venn som jeg stoler på om det. Men vil høre synsing og meninger fra mange tilfeldige folk også.

Hilsen meg.

• Liker 3
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Siden du ber om ærlige svar, her er mitt:

Første tanken da jeg leste overskriften: En incel som har bodd i kjelleren hos mamma og klager på at ikke modelljenter vil ha ham.

Etter å ha lest innlegget: Nå er jeg noen få år eldre enn deg, men den gangen en på din alder var i min aktuelle gruppe, så er sannheten at jeg hadde valgt bort deg. Du sier selv du er sosial og kan omgås andre mennesker, at jenter har vist interesse uten at du har gjort noe med det. Helt ærlig får det meg til å tenke at du kanskje ikke har noe stort behov for sex, og det hadde ikke passet for meg. Jeg hadde også tenkt at du kanskje gjemte på noen dårlige holdninger eller ekstremt sære fetisjer som gjør at du ikke har hatt sex tidligere. En tredje tanke jeg hadde hatt, er at jeg rett og slett var, og er, i en alder der jeg ikke gidder å være verken prøvekanin eller lærer for en som er totalt uerfaren. Dessuten er jeg ei som ikke driver med ons, og jeg hadde også vært svært skeptisk til å date eller forme et forhold med en som har null erfaring på området. 

Og til dere andre der ute som sitter og skjærer tenner av ergrelse over mine svar, TS BA OM ærlige svar uten pene omskrivninger. 

Anonymkode: 9ae6c...8f1

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner tankene dine. Det er ikke mange som er jomfru når de har bikket 30, så det er forsåvidt forventet at en mann i den alderen har seksuell erfaring. Jeg tenker det kan være greit å være åpen om det til hun du er interessert i. Er det gjensidig så er det ikke noe hinder at du er jomfru.

Jeg var i en situasjon for noen år tilbake, der jeg var interessert i en mann, som var 34år og jomfru. Han var ærlig med meg, og jeg fikk en større forståelse om hvorfor han ikke var mer på. Her var det riktignok en dårlig barndom, grunnen til at han hadde unngått nærkontakt. 

Husker i starten da vi holdt på, i situasjoner der det normalt hadde blitt tolket som en invitasjon til sex, så holdt han tilbake. Nettopp fordi han ble usikker, enda han hadde lyst. Det ble små skritt fremover, men det var jo spennende også. Vi fikk til slutt et ganske avslappet forhold til hverandre, og da ble det heller ikke kleint da vi prøvde oss frem. For meg som hadde hatt sex med en god del fler, så var det faktisk bedre enn en del andre jeg har hatt sex med. 

Anonymkode: a83f2...e35

• Liker 5
  • Nyttig 4
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Jeg hadde nok syntes det var overraskende om jeg kom i kontakt med en fyr på 35 og han fortalte at han aldri hadde hatt sex. Men jeg hadde ikke latt meg skremme bort dersom jeg faktisk likte ham, hadde gitt det en sjanse, det kan jo være veldig mange ulike grunner til at han ikke hadde hatt sex før.

AnonymBruker
Skrevet

Om hun viser tydelig interesse så ville jeg bare hoppet i det. Om du ellers er oppegående så har du jo skjønt hva sex dreier seg om og kan derfor gjøre en innsats for at det kan bli en fin opplevelse, selv om det er din første gang. Og kanskje er hun av typen som gjerne kan tenke seg til å "lære" deg opp. 
Jeg ville i allefall ikke latt meg skremme bort om det var meg..

Anonymkode: 775bf...5d3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg hadde brydd meg så veldig så lenge det ikke var fordi han var en einstøing som ikke klarte å få seg noe, eller at han var aseksuell. Altså, hvis jeg i utgangspunktet likte han så ville ikke det hatt noe å si. Jo mer jeg tenker på det, jo rarere blir det at det skulle hatt noe å si egentlig. 

Anonymkode: 582f0...41b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg debuterte seint jeg åså, og for meg så vokste det så mye i hodet mitt, alle tankene rundt det og forventningene. Jeg veit at det kanskje kan føles kjempestort når du gjør det fordi for meg var det veldig intenst men samtidig skuffende 😄 Jeg ville tenkt dette, om vi møttes at jeg ville ha visst dette om deg og så måtte vi ha pratet om det. Fordi at jeg blir da din første og alt det fører med seg. Er dette noe jeg vil involvere meg i? Ja absolutt om vi er kjærester, men bare et ligg? Nei, og det tror jeg ikke du vil heller?

Tenker ikke noe dårlig om deg, det gjør bare situasjonen litt mer komplisert kanskje? :)  Jeg debuterte seint fordi jeg hadde en vanskelig barndom, tilknytning var vanskelig for meg lenge. Er det noe der, noe mørkt jeg burde vite om deg, ville jeg åså lurt på. 

Ærlighet er viktig tror jeg. 

Anonymkode: 04b8f...852

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker, ts, at det ikke er noe noen har noe med. Min hovedregel er at jeg aldri forteller en partner hvor mange eller få jeg har hatt sex med. Får jeg direkte spørsmål? Da sier jeg at det snakker jeg ikke om (jeg har aldri hatt sex med en fyr så lite oppegående at han har spurt. Og håper jeg aldri bommer så grovt på valg av partner). 

Så svaret er? Det snakker du ikke om. Og du spør ikke hvor mange eller hvem hun har hatt sex med. 

Er du nervøs for å ha sex med henne? Det er alle første gangen med ny partner. Fordi folk er folk - vi er ikke kvinner eller menn. Og når to mennesker so, aldri sammen har hatt sex har sex? Da har de sex for største gang. Hver gang.

Så ikke si noe. For jeg ville blitt skeptisk om du sa noe. Ikke fordi du aldri har hatt sex før. Men fordi du tenkte dette var noe man deler. Man deler om man har barn fra før, om man har sykdommer eller er domfelt eller sånt. Man sier ikke «forresten har jeg hatt sex med x stykker» - uavhengig av om «x» er 0 eller 190.

Anonymkode: 724c7...ea4

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde lurt litt på hvilke skjeletter du har i skapet, for jeg har slitt litt med at jeg er altfor tillitsfull og at folk sjeldent fortjener tillit. 

Men helt ærlig virker det som at du er ganske genuin og seriøs, i alle fall det jeg leser ut i fra teksten. Er nok av folk i dag som påberoper seg å være både det ene og det andre, så det handler vel mer om at mennesker i dag ‘reklamerer’ veldig hardt for seg selv, ‘jeg er hot, bra, flink, deilig, du har ingenting å tape på å bli kjent med meg, jeg er tolerant, jeg er fordomsfri, jeg er siste-trend-følelse’, men det som er bak fasaden er ofte bare en gnom som bare vil ha og ha og med en substansløs tilnærming til livet. Da er det jo klart at man er nødt til å ha mye sex for å veie opp for manglende substans. 

Tror ikke det du beskriver er så unaturlig, men det har blitt ganske så uvanlig. 

Jeg hadde syntes det var OK så lenge personen er sunn og frisk utenom, men jeg avstår fra å treffe noen, som nevnt er det altfor mange som later som at de ikke har problemer. Javel, helt uinteressant hvis du faktisk har problemer. Som å kjøpe en bil med masse feil og mangler, lureri. Men på den annen side, hvis du er åpen om dine feil så begynner alle de som skjuler feilene sine å plage deg. ☹️  ehh, det viktigste er uansett å være jævla kritisk til folk du treffer, ikke vær dumsnill. 

Anonymkode: 41fce...720

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Råd fra en velment mann. Få det unnagjort nå i kveld. Dra på byen. Finnes nok av fulle damer der ute som mer enn gjerne marinerer laksen din. 

Anonymkode: 12002...b6d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tydeligvis en av få her på kvinneguiden som synes det er sexy med «voksne menn» som er jomfru. Men jeg kan garantere deg at det finnes mange kvinner rundt om i landet som er enig med meg. Jeg er rundt din alder ts, og typen min har ikke vært med noen andre enn meg. Han var også nervøs i starten, men det går seg til. Jeg har venninner i akkurat samme sitasjon, de fant seg kjæreste i voksen alder (slutten av 20 årene) hvor begge var jomfru. Hvis en kvinne blir skremt av at du er jomfru så er hun kanskje ikke så mye å spare på uansett. 

Anonymkode: b97a6...545

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Råd fra en velment mann. Få det unnagjort nå i kveld. Dra på byen. Finnes nok av fulle damer der ute som mer enn gjerne marinerer laksen din. 

Ja, du velmenende mann.... Det har ikke slått deg at det er noe han kunne gjort for maaaaange år siden? At det kanskje ligger noe mer bak her? Kanskje derfor han spør hva DAMER tenker? 

Når det gjelder alt av forhold/sex, så er det aldri en god ide å spørre andre menn, da spør man damer. Nettopp pga. svar som dette. ;) 

Anonymkode: 9ae6c...8f1

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er vel ingen som er ute ikveld da.

Anonymkode: dc7be...f17

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig, jeg hadde tenkt at han ikke hadde så god selvtillit. Jeg hadde antagelig ikke dumpet ham på grunnlag av dette, men jeg hadde vært litt på vakt og skeptisk angående at han skulle shame meg og bruke mot meg, eventuelt være sjalu, på grunn av at jeg har erfaring med flere menn. Jomfrubiten kunne jeg fint takle, men ikke sjalusi og stygge ord for at min fortid ikke hadde vært lik. 

Anonymkode: 229b5...03c

• Liker 2
Skrevet
Blue Balloon skrev (53 minutter siden):

Nå har jeg blitt kjent med ei som tydelig er interessert, og jeg er interessert i henne også. Hun er en del år yngre enn meg da, i slutten av 20-åra. Inni hodet mitt, så er det jeg, som er mann, og mye eldre og "erfaren", som liksom må ta første insj. Men huff, den der forbanna komfortsona som er så ukomfortabel å forlate da..!

Tilbake til det opprinnelige spørsmålet. Hadde du tenkt annerledes om det var en fyr du allerede hadde blitt kjent med, og fått interesse for? Evt tips?

Vær ærlig nå. Ikke spar på kruttet. Jeg trenger ikke trøst, jeg vil ha svar. 

Har jo snakka med en god venn som jeg stoler på om det. Men vil høre synsing og meninger fra mange tilfeldige folk også.

Jeg har aldri spurt mannen min om hvilken seksuell erfaring han har, og han er ikke typen til å ville svare, eller spørre meg om det samme. Vi er voksne mennesker og det er vårt forhold som er viktig. Ikke hvor mange mennesker vi har ligget med. Hvis du liker ei dame og hun liker deg, så er det alt som betyr noe. Man begynner med et kyss...og så er vi skapt slik at resten skjer litt automatisk og at vi finner ut av det. Er en mann ivrig, litt klumsete osv, så hadde jeg tenkt at det var fordi dette betydde noe for han. Og ofte ønsker man jo ikke å være nummer 13 i rekken...

Så glem din usikkerhet. Det spiller vel ingen rolle hvor mange du har ligget med. Det eneste som betyr noe er at du faktisk ikke lar det stoppe deg eller være en ting i din framtid og dine forhold. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært i din situasjon og sa ikke noe om det før etterpå og da sa hun at "da var det ikke så værst"

Du kan lese litt om stillinger og velge deg ut noen du vil prøve.

Har du lyst og hun har lyst så er dere gamle nok så da er det bare å prøve 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Incel.

Anonymkode: dc7be...f17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

I hvilken virkelighet kan en vanlig mann gå på byen og bare få tilgang til sex? Du må jo ha et utseende godt over middels for å kunne gjøre noe slik.

Ts - hold dette hemmelig. Kvinner vil ikke ha menn som blir valgt bort, så det blir en ond sirkel

Anonymkode: 0b2a2...e8c

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I hvilken virkelighet kan en vanlig mann gå på byen og bare få tilgang til sex? Du må jo ha et utseende godt over middels for å kunne gjøre noe slik.

Ts - hold dette hemmelig. Kvinner vil ikke ha menn som blir valgt bort, så det blir en ond sirkel

Anonymkode: 0b2a2...e8c

Hvem sier at han blir valgt bort? Kanskje han velger bort? Noe han har lov til. Dette er toxic vrøvl 😄 

Anonymkode: 04b8f...852

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg hadde styrt unna. Orker ikke drive med opplæring når man er kommet såpass oppi åra. Dessuten liker jeg menn som kan ta ledelsen, og det gjør ikke en jomfru som knapt vet hvordan ting fungerer. Det være sgat så kan du selvsagt være en hyggelig og omgjengelig fyr, bare ikke noe datingemne for meg. 

Anonymkode: 243b9...467

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...