AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Har noen prøvd slike kremer? Tips? Jeg prøvde Glød av Sophie Elise på hele kroppen. Det ble katastrofalt, jeg har ikke tålmodighet til å være nøye og få det fint. Så jeg tenker at en fuktighetskrem, først og fremst til ansikt, hals og armer (men gjerne hele kroppen) kunne vært noe. Som gjør at man gradvis får farge, uten å bli knallbrun. Jeg er blek som et laken, så for å tørre å gå ute blant folk i t-skjorte og shorts må jeg bli litt mindre hvit. Anonymkode: 901ea...f24
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 St. Tropez gradual tan er fantastisk! Finnes i en light/medium versjon og en medium/dark. Er du hvit bør du ha den første. Anonymkode: 02511...950 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #4 Skrevet 25. mai 2022 https://www.kicks.no/bondi-sands/hudpleie/selvbruning/kropp/everyday-gradual-tanning-milk-375-ml?gclid=CjwKCAjwp7eUBhBeEiwAZbHwkTRzB6-4g_7T2U0516amJxfX7d2QLO_G7W6fjRj7XiYF5xe7pUOrOhoC5HAQAvD_BwE Anonymkode: 53d30...b93
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #5 Skrevet 25. mai 2022 Bruker nivea sin som jeg kjøper i dagligvare. Syns den er best for meg Anonymkode: 2ecfd...d4a 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #6 Skrevet 25. mai 2022 Takker for tips! AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bruker nivea sin som jeg kjøper i dagligvare. Syns den er best for meg Anonymkode: 2ecfd...d4a Tror jeg går for nivea eller dove, etter å ha googlet litt. Dove gjorde det bra på en test. Men lurer på om jeg bør gå for den lyseste eller mørkeste. Vil jo gjerne bli noen hakk mindre lys. Kanskje jeg bør prøve den mørkeste for at fargen skal synes..? Eller? Jeg pleide å bli brun fort før. Men så har det vært noen år hvor jeg har skydd sola, virker som at huden bare ikke like blir brun nå. Jeg har småbarn, det er null sjanse for å få ligge å sole seg. Ønsker likevel litt farge.. Anonymkode: 901ea...f24
Maddy25 Skrevet 26. mai 2022 #7 Skrevet 26. mai 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Takker for tips! Tror jeg går for nivea eller dove, etter å ha googlet litt. Dove gjorde det bra på en test. Men lurer på om jeg bør gå for den lyseste eller mørkeste. Vil jo gjerne bli noen hakk mindre lys. Kanskje jeg bør prøve den mørkeste for at fargen skal synes..? Eller? Jeg pleide å bli brun fort før. Men så har det vært noen år hvor jeg har skydd sola, virker som at huden bare ikke like blir brun nå. Jeg har småbarn, det er null sjanse for å få ligge å sole seg. Ønsker likevel litt farge.. Anonymkode: 901ea...f24 Jeg har brukt Dove den lyseste. Jeg er rimerlig hvit og den gir et lite hint av farge på meg. Men liker den godt.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #8 Skrevet 26. mai 2022 Maddy25 skrev (1 time siden): Jeg har brukt Dove den lyseste. Jeg er rimerlig hvit og den gir et lite hint av farge på meg. Men liker den godt. Hvor fort tørker den? Er det bare å påføre som vanlig krem? Også i ansiktet? Vil ikke ha noe som ikke trekker fort og godt inn i huden Anonymkode: 901ea...f24
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #9 Skrevet 26. mai 2022 Maddy25 skrev (1 time siden): Jeg har brukt Dove den lyseste. Jeg er rimerlig hvit og den gir et lite hint av farge på meg. Men liker den godt. Hvor ofte bruker du den? Hvor ofte eksfolierer du huden? Anonymkode: 901ea...f24
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #10 Skrevet 26. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Hvor fort tørker den? Er det bare å påføre som vanlig krem? Også i ansiktet? Vil ikke ha noe som ikke trekker fort og godt inn i huden Anonymkode: 901ea...f24 I ansiktet ville jeg brukt self-tan-drops som du blander inn i ansiktskremen. Jeg bruker Glöd og er veldig fornøyd med den. Ser for meg at dove selvbruning fort kan tette porene i ansiktet. Ellers er det greit å huske hansker. Ukentlig eksfoliering burde holde. Anonymkode: ce895...a5d
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #11 Skrevet 26. mai 2022 Cosmica sin sun kissed liker jeg kjempegodt, de har en bodylotion også. Men den gir ikke kjempe mye farge. Anonymkode: fd176...db0 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #12 Skrevet 26. mai 2022 Tror jeg må gå for en som skal brukes som vanlig krem. Ikke noe man må vaske bort dagen etter osv. Litt skeptisk til glød, og vil ikke bruke masse penger på dette. Men for en som er hvit som et laken, blir det vel ok resultat med cosmica, nivea og dove? Skulle gjerne sett før/etter-bilder Anonymkode: 901ea...f24
Maddy25 Skrevet 26. mai 2022 #13 Skrevet 26. mai 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvor ofte bruker du den? Hvor ofte eksfolierer du huden? Anonymkode: 901ea...f24 Jeg har pleid å bruke den som en bodylotion to-tre ganger i uka. Tørrbørster før jeg dusjer når jeg skal bruke den.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #14 Skrevet 26. mai 2022 Clarins. Du blander noen dråper i din vanlige fuktighetskrem. Anonymkode: db559...dba 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #15 Skrevet 27. mai 2022 Kjøpte Cosmica sunkissed, en for ansikt og en for resten. Tenkte å prøve i kveld. Men er det bedre å vente til i morgen tidlig? Er opptatt til kl 19-20. Legger meg 22. Frykter det kan bli varmt i natt, at jeg svetter+ gnir ansiktet mot ene arma jeg ligger på med hodet. Bruker ikke pute. Så best å vente? Råd til nybegynner? Anonymkode: 901ea...f24
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #16 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Kjøpte Cosmica sunkissed, en for ansikt og en for resten. Tenkte å prøve i kveld. Men er det bedre å vente til i morgen tidlig? Er opptatt til kl 19-20. Legger meg 22. Frykter det kan bli varmt i natt, at jeg svetter+ gnir ansiktet mot ene arma jeg ligger på med hodet. Bruker ikke pute. Så best å vente? Råd til nybegynner? Anonymkode: 901ea...f24 Oppdatert oss gjerne på resultatet😊 Anonymkode: 6923f...610
Djungelvrål Skrevet 27. mai 2022 #17 Skrevet 27. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 25.5.2022 den 20.16): St. Tropez gradual tan er fantastisk! Finnes i en light/medium versjon og en medium/dark. Er du hvit bør du ha den første. Anonymkode: 02511...950 Er det denne? Er den fargeløs? https://www.blush.no/product/789864/kroppspleie/selvbruning-bronzer/sttropez-gradual-tan-everyday-body?gclid=CjwKCAjw7cGUBhA9EiwArBAvov4-QnCjs6W4fy2ov6SBr9mMeOvKvjFwNg3ZHWL6VslFMuR7g4rmghoCoxAQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Endret 27. mai 2022 av Djungelvrål
Djungelvrål Skrevet 27. mai 2022 #18 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 25.5.2022 den 23.35): Takker for tips! Tror jeg går for nivea eller dove, etter å ha googlet litt. Dove gjorde det bra på en test. Men lurer på om jeg bør gå for den lyseste eller mørkeste. Vil jo gjerne bli noen hakk mindre lys. Kanskje jeg bør prøve den mørkeste for at fargen skal synes..? Eller? Jeg pleide å bli brun fort før. Men så har det vært noen år hvor jeg har skydd sola, virker som at huden bare ikke like blir brun nå. Jeg har småbarn, det er null sjanse for å få ligge å sole seg. Ønsker likevel litt farge.. Anonymkode: 901ea...f24 Dove sin blir ganske gul/orange om du er helt hvit. Syns den er finest om du har litt brunfarge fra før. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #19 Skrevet 27. mai 2022 6 hours ago, Djungelvrål said: Dove sin blir ganske gul/orange om du er helt hvit. Syns den er finest om du har litt brunfarge fra før. Jeg har ikke samme erfaring, synes den gir veldig fin farge. Anonymkode: a94f0...6fb
Djungelvrål Skrevet 27. mai 2022 #20 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg har ikke samme erfaring, synes den gir veldig fin farge. Anonymkode: a94f0...6fb Syns den er gul sammenlignet med f.eks St.Tropez sin skum. Den gir en mer ekte farge, men så må du jo vaske sengetøy og dusje dagen etter så det er litt styr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå