AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Jeg har ei i familien som har ett barn på litt over 3år å han sover fortsatt inne hos henne i senga hennes om natten. Når er det normalt at barn begynner å sove i egne senger, for jeg syntes det virker litt seint å ikke ha gjort det enda Anonymkode: 96a7a...fc2
Tanuki Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 Tenker det er opp til den enkelte familie. Min 8-åring sover gjerne i min seng.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #3 Skrevet 25. mai 2022 Min datter lå i egen seng fra dag én, min venninnes datter sov sammen med moren til hun var ti. Alle fire er normale, både barn og mødre. Anonymkode: 6d433...1f8
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #4 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ei i familien som har ett barn på litt over 3år å han sover fortsatt inne hos henne i senga hennes om natten. Når er det normalt at barn begynner å sove i egne senger, for jeg syntes det virker litt seint å ikke ha gjort det enda Anonymkode: 96a7a...fc2 Barn og familier er ulike. Hvis dette er måten denne familien sørger for at flest mulig får mest mulig god søvn så er det vel slik de gjør det da. Anonymkode: 5a1b8...c2a 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #5 Skrevet 25. mai 2022 Barn er ulike. Vi tok kampene flere ganger, i uker av gangen, men til slutt kapitulerte vi og mente at det viktigste var at alle sov, og ikke HVOR de sov. Jeg husker ikke når det ga seg.... Var at barnet ble eldre samtidig som vi gjorde om på soverom sånn at vårt rom var vegg i vegg, da føltes det nok tryggere. Anonymkode: 52003...56e 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #6 Skrevet 25. mai 2022 Vi har akkurat skaffet oss 240 seng, som nå er det god plass til begge ungene som gjerne sover der når de legger seg på kvelden, eller hvertfall kommer inn i løpet av natta. Anonymkode: 177b8...558
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå