Gå til innhold

fitte lukter så ekkelt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvorfor lukter fitte så vondt? har aldri sett en kuk lukte vondt som fitte
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kuk stinker på mange når de drar forhuden bak.. 🤢

Anonymkode: 4ef91...827

• Liker 10
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Min lukter ikke vondt, kanskje du sliter med noe?

Anonymkode: a1461...4e5

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å se lukt ja, så at du ikke har sett en illeluktende penis er ikke så rart 

Anonymkode: 8eb85...511

• Liker 19
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som tvinger deg til å lukte. Hva forventet du egentlig? Det er jo et kjønnsorgan.

Anonymkode: b617a...011

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lukter ikke om man er slank, og dusjer og vasker seg skikkelig med såpe hver dag.

Anonymkode: ad44a...842

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Om vulva eller penis lukter vondt så er det som regel sykdom på gang, en frisk person med vanlig renslighet vil ikke lukte noe særlig.

Anonymkode: 3eaee...c80

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Lukter ikke om man er slank, og dusjer og vasker seg skikkelig med såpe hver dag.

Hvis man er tykk, dusjer og vasker seg skikkelig med såpe hver dag. Lukter man da? 🤔

• Liker 29
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Man skal aldri vaske underlivet med såpe🙄 

Anonymkode: 708ba...301

• Liker 20
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Lukter ikke om man er slank? 

Anonymkode: 66b83...ca0

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jo, det skal man og det kan man fint gjøre. Jeg bruker såpe hver gang, men en mild en, og jeg skyller alltid nøye med dusjen etterpå og får vekk all såpen. Aldri gitt meg noen problemer eller plager, blir bare rent og pent.

Det finnes også milde intimsåper for de som er "redd for vanlig dusjsåpe" i underlivet.

Uten noen form for såpe lukter det av underlivet. Kun vann fjerner ikke alt. Tanken på å bare bruke vann når man har mensen... 🤢

Anonymkode: e5d5a...6a5

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
lukkkd skrev (26 minutter siden):

hvorfor lukter fitte så vondt? har aldri sett en kuk lukte vondt som fitte

Har du aldri SETT en kuk lukte? Det er ikke det minste rart, for man kan faktisk ikke se lukt. Den må man lukte med nesen.

Og jeg skal love deg at menns kjønnsorganer kan lukte høgg i blant. Gammel urin og "ost" under forhuden på en penis som ikke er vasket på noen dager, fysj....og fy. "Ost er ikke bare pålegg" som Christer Falk sa i sin tid da han var på Robinson øya uten å få vasket seg skikkelig på en stund.

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ehhhmmm.....såpe har altfor høy pH- verdi for underlivet, og kan faktisk gi sopp. Jeg bruker bare varmt vann, og det lukter helt normalt av meg 😉

Anonymkode: 05ca1...c6a

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hm, spesiell påstand egentlig. Kanskje på tide å bytte omgangskrets/kategori av damer man drar med hjem? I tillegg er det muligens på tide med et snev av selvinnsikt, ev. i hvert fall innsikt i andres kuker.

Anonymkode: a214a...7a2

• Liker 3
Skrevet

Hentet fra google; 

— Skjeden har en naturlig bakterieflora som skal sikre god balanse, forklarer Rosén. Det er denne naturlige bakteriefloraen som gjør at slimet i skjeden alltid lukter litt. Du kan også merke at lukten varierer i løpet av menstruasjonssyklusen, det skyldes en endring i skjedens pH-verdi.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Lukter ikke om man er slank? 

Anonymkode: 66b83...ca0

Blir mere klamt når fitten er omsvermet av fett. Mindre luft til. Mere svette, fukt og grobunn for bakterier

Anonymkode: d3f45...230

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er du 15 år?

Anonymkode: f4d4e...e2d

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jo, det skal man og det kan man fint gjøre. Jeg bruker såpe hver gang, men en mild en, og jeg skyller alltid nøye med dusjen etterpå og får vekk all såpen. Aldri gitt meg noen problemer eller plager, blir bare rent og pent.

Det finnes også milde intimsåper for de som er "redd for vanlig dusjsåpe" i underlivet.

Uten noen form for såpe lukter det av underlivet. Kun vann fjerner ikke alt. Tanken på å bare bruke vann når man har mensen... 🤢

Bruk vann og klut. Anbefaler deg å sjekke deg om underlivet lukter om du ikke bruker såpe. 

Mens er ikke urent, så skjønner ikke helt poenget ditt der?

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Helt uenig.

Du kan bade og bruke mye såpe hver dag.

Er faktisk ett av de stedene man SKAL vaske med såpe.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (31 minutter siden):

Hvis man er tykk, dusjer og vasker seg skikkelig med såpe hver dag. Lukter man da? 🤔

Raskere ja, pga hud mot hud. Hud skal jo ikke møtes :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...