AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Liker Lumene sin Cc cream, og hvor naturlig den legger seg, men liker ikke at den glir bort i løpet av dagen. Vet dere om en foundation som ligner? Med godt fargeutvalg, som sitter godt? Jeg er ganske lys i huden. Jeg skal gifte meg og vil ha litt mer dekk enn cc cream den dagen. 😊 Anonymkode: c34f9...500
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #3 Skrevet 25. mai 2022 Skalperud skrev (2 minutter siden): Dr.Schrammek Blemish Balm 👏 Oi! 700 kroner 😬 Men takk for tips! 😊 Anonymkode: c34f9...500
Skalperud Skrevet 25. mai 2022 #4 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi! 700 kroner 😬 Men takk for tips! 😊 Anonymkode: c34f9...500 Ja, dumt den er så dyr 🙈
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #6 Skrevet 25. mai 2022 Pkt 1 er en god primer, jeg er veldig fornøyd med min fra fenty beauty. Jeg har også en slags foundation fra fenty, blurring tint eller noe sånt, synes det sitter bra på. Anonymkode: 55d4e...844
Måneskinn Skrevet 26. mai 2022 #7 Skrevet 26. mai 2022 NARS 😍 de har både lette foundations og farget dagrem. Elsk på Nars ,altså 😄
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #8 Skrevet 26. mai 2022 The Ordinary serum foundation! Utrolig billig også, tilbud på farmasiet.no til 66 kr Anonymkode: b4304...d40 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #9 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Liker Lumene sin Cc cream, og hvor naturlig den legger seg, men liker ikke at den glir bort i løpet av dagen. Vet dere om en foundation som ligner? Med godt fargeutvalg, som sitter godt? Jeg er ganske lys i huden. Jeg skal gifte meg og vil ha litt mer dekk enn cc cream den dagen. 😊 Anonymkode: c34f9...500 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Oi! 700 kroner 😬 Men takk for tips! 😊 Anonymkode: c34f9...500 700 er vel ingenting for noe som skaper gløden den dagen. Jeg kommer til å sette av flere tusen til sminke og hår for den dagen. Anonymkode: 7ae0a...7b6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #10 Skrevet 26. mai 2022 Primer - pudder - settingspray. Det gir et mer naturlig resultat. Og sminken holder en lang dag. Anonymkode: 0e37e...da5 2
kaledonia Skrevet 26. mai 2022 #11 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Liker Lumene sin Cc cream, og hvor naturlig den legger seg, men liker ikke at den glir bort i løpet av dagen. Vet dere om en foundation som ligner? Med godt fargeutvalg, som sitter godt? Jeg er ganske lys i huden. Jeg skal gifte meg og vil ha litt mer dekk enn cc cream den dagen. 😊 Anonymkode: c34f9...500 Hva slags ansiktskrem bruker du før smører du foundation på ?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #12 Skrevet 26. mai 2022 kaledonia skrev (7 timer siden): Hva slags ansiktskrem bruker du før smører du foundation på ? Jeg har veldig sensitiv hud, det er ikke så mye jeg tåler. Jeg bruker for det meste Avene tolerance extreme emulsion. Anonymkode: c34f9...500
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #13 Skrevet 26. mai 2022 CrazyCatLady2500 skrev (På 25.5.2022 den 19.48): Bruker du en god settingspray da? Bruker den fra nyx som skal være dewy. Har prøvd en del forskjellige, og ser egentlig ikke den helt store forskjellen. Anonymkode: c34f9...500
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #14 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Primer - pudder - settingspray. Det gir et mer naturlig resultat. Og sminken holder en lang dag. Anonymkode: 0e37e...da5 Jeg har ganske tørr hud, så da er flytende bedre Anonymkode: c34f9...500 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #15 Skrevet 26. mai 2022 IT cosmetics CC krem har prøvd dr schrammek sin men finnes i få farger, enten ble jeg gul eller grå i ansiktet av den Anonymkode: c191e...a59 2 1
kaledonia Skrevet 26. mai 2022 #16 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bruker den fra nyx som skal være dewy. Har prøvd en del forskjellige, og ser egentlig ikke den helt store forskjellen. Anonymkode: c34f9...500 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har veldig sensitiv hud, det er ikke så mye jeg tåler. Jeg bruker for det meste Avene tolerance extreme emulsion. Anonymkode: c34f9...500 Denne Avene kremen gir deg ikke nok fuktighet.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #17 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har ganske tørr hud, så da er flytende bedre Anonymkode: c34f9...500 Jeg mente ikke pudderfoundation. Men settingpudder over foundation, i t-sonen, så settingspray. Det er eneste som gjør at sminken min sitter hele dagen. Anonymkode: 0e37e...da5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #18 Skrevet 27. mai 2022 Mac Studio Radiance. Den dekker lett, ser naturlig ut og kan bygges opp med flere lag dersom du ønsker bedre dekkevne. Den finnes i et stort utvalg nyanser, og fortrinnsvis bør du få hjelp i butikk til å finne riktig nyanse. Dersom du bor langt unna en butikk som fører merket så kan du ha god hjelp i fargefinderen på Mac sine nettsider (der bruker du kameraet på telefonen din for å finne riktig nyanse) Anonymkode: dabfd...ea8
utakulanini Skrevet 27. mai 2022 #19 Skrevet 27. mai 2022 On 5/25/2022 at 6:37 PM, AnonymBruker said: Liker Lumene sin Cc cream, og hvor naturlig den legger seg, men liker ikke at den glir bort i løpet av dagen. Vet dere om en foundation som ligner? Med godt fargeutvalg, som sitter godt? Jeg er ganske lys i huden. Jeg skal gifte meg og vil ha litt mer dekk enn cc cream den dagen. 😊 Anonymkode: c34f9...500 Jeg bruker også produktene fra Lumene, blant annet deres Cc Cream og den forsvinner ikke på 10 timer hos meg iallfall. Bruker du primer først og setting spray etterpå? Det er det som er hemmeligheten for å få de fleste foundations til å bli værende! Du kan gjerne sende meg DM om du vil ha mer detaljert beskrivelse av hvordan jeg får det til å sitte godt
Zakaria Skrevet 27. mai 2022 #20 Skrevet 27. mai 2022 Den nye foundationen til NARS, den som heter light reflecting Foundation, er den beste foundationen jeg har hatt. Den ser naturlig ut, er behagelig på huden, legger seg ikke i linjer/rynker, varer hele dagen, og finnes i mange farger for hver type undertone (kald, nøytral, varm) slik at det er lett å finne riktig farge. Jeg har vært på jakt etter en god foundation lenge nå, så jeg har prøvd mange ulike, og ga nesten opp å finne en som ser naturlig ut og men som samtidig sitter lenge på huden uten å crease osv. Ble positivt overrasket over NARS, har ikke prøvd det merket før. Jeg vil imidlertid anbefale å ikke bruke settingpudder/løspudder sammen med den, da deler den seg mer og ser pudrete ut utover dagen. Bruk helst et presset/kompakt pudder og en pudderbørste til å sette t-sonen, trykk pudderet litt hardt den på huden, ikke la det ligge «løst» oppå foundationen. Men man trenger selvsagt ikke bruke pudder i det hele tatt, denne foundationen holder veldig godt uten 😊 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå