AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Del Skrevet 25. mai 2022 Er det mulig å få til et bra resultat? Kan ikke med sminke, men tenkte kanskje noe concealer eller foundation? Som er vannfast nok til at det går bra om jeg svetter litt? Er på armen. Anonymkode: d3231...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2 Del Skrevet 25. mai 2022 Det kan jo gå med en heldekkende foundation kanskje Sjekk ut youtube, Mange videoer om hvordan det kan gjøres der. Anonymkode: ce7a6...542 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowan Skrevet 26. mai 2022 #3 Del Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 25.5.2022 den 18.18): Er det mulig å få til et bra resultat? Kan ikke med sminke, men tenkte kanskje noe concealer eller foundation? Som er vannfast nok til at det går bra om jeg svetter litt? Er på armen. Anonymkode: d3231...74d Jeg har ikke prøvd det selv, men så vidt jeg forstår går det ut på å bruke den motsatte fargen i fargehjulet. F.eks. blå sminke på en oransje tatovering. Husker ikke helt hva som trengs over svart blekk da. 😅 Støtter også AB over med at det er mye bra på YouTube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 26. mai 2022 #4 Del Skrevet 26. mai 2022 Vet at det ofte brukes produkter fra Kryolan for å dekke over tatoveringer hos skuespillere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #5 Del Skrevet 26. mai 2022 Tror det er foundations som er ment akkurat for det formålet ja. Er sikkert bare å google.. Anonymkode: 63361...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå