AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 noen sjeler der ute som tilfeldigvis hadde matematikk 1p eksamen i dag i VALLHALL ARENA i oslo???!! Var det bare meg som misforsto totalt eller er det flere der ute som leverte 1 t før tiden med «uhell»??? De sa over høytalerne at «nå er det 1t igjen for dem med 4t» Dermed tenkte jeg ja ok del 2 er 4t så da er det 1t igjen for meg. I tillegg sa de «leverer du ikke FØR kl 13 får du ikke levert i det hele tatt» Meg super stressa ser jeg ikke får gjort ferdig og leverer 2 på 13. Kl 13 sier de igjen over høytalerne «Da er det 1t igjen for dem med ordinær tid». Så da satt jeg der, levert 1t FØR tiden, ikke gjort ferdig, og får heller ikke noe bedre karakter enn det jeg har fra før. Er så sinnsykt oppgitt!!!! Vet det er delvis min feil men føler det umulig kan være kun meg som misforsto?? De må jo spesifisere hvem som skulle levere kl 13 slik de gjorde når del 1 skulle inn. OG HVEM har MINDRE enn ordinær tid?? jeg forstår ikke!!! Jeg sitter jo ikke der og teller timer - jeg hører bare på beskjedene dems! Anonymkode: 6dd7e...ef1 2
FunnyBoy123 Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 Huff, den er kjip... Hvorfor spurte du ikke vaktene før du leverte, slik at du kunne være 100 % sikker? Krysser fingrene for deg og håper det gikk bra uansett! 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #3 Skrevet 25. mai 2022 FunnyBoy123 skrev (50 minutter siden): Huff, den er kjip... Hvorfor spurte du ikke vaktene før du leverte, slik at du kunne være 100 % sikker? Krysser fingrene for deg og håper det gikk bra uansett! Fordi når man først har levert kan man ikke trekke den uansett (vi leverte digitalt) + du kan bare levere en gang, så orket ikke stå der og krangle:/ Anonymkode: 6dd7e...ef1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #4 Skrevet 25. mai 2022 Så kjedelig!😕 Jeg hadde en annen matteeksamen, men synes også at beskjedene kunne være ganske forvirrende. Og de vaktene som vi hadde, drev og prata hele tiden, så det ble ganske forstyrrende😐 Anonymkode: 0769d...471
Marvelous Skrevet 25. mai 2022 #5 Skrevet 25. mai 2022 Dette var utrolig kjipt. Synes de kunne ha fikset det på en annen måte, alternativt gjort det sånn at de som hadde lik antall timer var de som tok eksamen sammen, slik at dere slapp misforståelser.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #6 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så kjedelig!😕 Jeg hadde en annen matteeksamen, men synes også at beskjedene kunne være ganske forvirrende. Og de vaktene som vi hadde, drev og prata hele tiden, så det ble ganske forstyrrende😐 Anonymkode: 0769d...471 årh ja! de vaktene her og drev og snakket rett bak meg, utrolig irriterende. Han ene satt og så på at jeg stressa med å levere kl 13 uten å informere om at jeg hadde 1t igjen også😀 Anonymkode: 6dd7e...ef1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #7 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): årh ja! de vaktene her og drev og snakket rett bak meg, utrolig irriterende. Han ene satt og så på at jeg stressa med å levere kl 13 uten å informere om at jeg hadde 1t igjen også😀 Anonymkode: 6dd7e...ef1 Uff, utrolig kjipt!😬Var det mange oppgaver du ikke rakk, før det da? Ene vakta vår stilte seg på en plass der gulvet knirka skikkelig(rett vedsiden av meg nesten), og sto der å skiftet på vekta fra ene til andre foten, flere ganger! Knirka helt sinnsykt, og jeg skjønner ikke hvordan hun ikke kunne høre det selv🤦♀️🤦♀️ Anonymkode: 0769d...471
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #8 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Uff, utrolig kjipt!😬Var det mange oppgaver du ikke rakk, før det da? Ene vakta vår stilte seg på en plass der gulvet knirka skikkelig(rett vedsiden av meg nesten), og sto der å skiftet på vekta fra ene til andre foten, flere ganger! Knirka helt sinnsykt, og jeg skjønner ikke hvordan hun ikke kunne høre det selv🤦♀️🤦♀️ Anonymkode: 0769d...471 Omg🤦🏼♀️ Var bare siste oppgave jeg ikke fikk begynt på, men den nest siste så jeg at var feil for fikk det ikke til å stemme - og om jeg hadde fått brukt den siste timen kunne jeg ha fått rettet opp i det:,) Fikk heller ikke sett gjennom og fikset på småting. Det er bare så sykt kjipt å bruke 2500kr på å få samme karakter man hadde fra før av liksom, i tillegg til at jeg sikkert ikke kommer inn der jeg ville til høsten heller nå:( Trengte minst en 5er og det går jo ikke når jeg ikke fikk gjort alt + at noe helt sikkert er feil i tillegg.. Anonymkode: 6dd7e...ef1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #9 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Omg🤦🏼♀️ Var bare siste oppgave jeg ikke fikk begynt på, men den nest siste så jeg at var feil for fikk det ikke til å stemme - og om jeg hadde fått brukt den siste timen kunne jeg ha fått rettet opp i det:,) Fikk heller ikke sett gjennom og fikset på småting. Det er bare så sykt kjipt å bruke 2500kr på å få samme karakter man hadde fra før av liksom, i tillegg til at jeg sikkert ikke kommer inn der jeg ville til høsten heller nå:( Trengte minst en 5er og det går jo ikke når jeg ikke fikk gjort alt + at noe helt sikkert er feil i tillegg.. Anonymkode: 6dd7e...ef1 Ja, det skjønner jeg godt🙁❤️ Håper at du er heldig og får en 5’er allikevel! Skikkelig dårlig ordning, sånn som det var i år😒 Anonymkode: 0769d...471
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå