Gå til innhold

Noen som har erfaring med Strattera?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trappet ned for over to mnd siden på aduvanz og begynte da med Strattera. Har følt en liten euforiske følelser i starten på Strattera, men de to siste ukene har jeg vært helt på felgen. Har nå gått på denne medisinen i to mnd og følt meg både nedfor og trist de to siste ukene og sliter veldig med konsentrasjonen. 
Sliter litt med angst også, men den klarer jeg kontrollere sånn passe, men føler jeg får ett slags blodsukkerfall og småspiser heletiden. Har ikke gått noe opp eller ned i vekt.

Men hvor lenge gikk dere på denne medisinen før dere følte dere bedre og ikke minst bedre konsentrasjon? Konsentrasjon har vært helt fraværende de siste to ukene og. Og i dag måtte jeg ty til Ritalin 20mg som jeg hadde liggende for i det hele tatt klare å få gjort noe på jobben 

Anonymkode: 670c7...976

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke personlig erfaring med strattera, men mannen min gikk på det i en periode. Han følte seg helt grilla, angsten ble større og jeg merket at han ble kortere i lunta. Han slet også med frysninger/ feberfølelse når virkningen satte inn og bivirkningene ble så store for han at han sluttet etter en tid. Nå går han på aduvanz 50mg 1-2 ggr om dagen etter behov.

Anonymkode: aa11f...b8f

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min prøvde det for mange år siden. Det var helt koko. Hun ble så labil. Gråt uten p vite hvorfor, kjente ikke seg selv igjen, sovnet midt på dagen (heeelt uvanlig). Kuttet dem ganske kjapt ja! 

Anonymkode: 5af17...ab7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...