Gjest Cid Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Prøvde litt nå men klarte det ikke, blir for gale 😆
jukkapalme Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 Har ikke testet. Vil ikke skremme hunden og kattene og går jeg ut mens de er inne tror vel naboene at jeg er gal Eneste normal-spillet jeg har testet er skrap og tap. Der har jeg vunnet mange ganger.
Gjest Cid Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Har ikke testet. Vil ikke skremme hunden og kattene og går jeg ut mens de er inne tror vel naboene at jeg er gal Eneste normal-spillet jeg har testet er skrap og tap. Der har jeg vunnet mange ganger. Jeg vant en reise tannkrem på det nylig jeg begynte i går å rope litt men fikk ikke det til og begynte heller å le og hoste 😅
jukkapalme Skrevet 26. mai 2022 #5 Skrevet 26. mai 2022 Cid skrev (14 minutter siden): Jeg vant en reise tannkrem på det nylig jeg begynte i går å rope litt men fikk ikke det til og begynte heller å le og hoste 😅 Det gjorde jeg og, men jeg rakk aldri å hente den. Nå har jeg vunnet en håndsåpe med bynavn siden jeg har lest masse nyheter i appen. Pleier ofte å kjøpe de når jeg er der. Ellers har jeg vunnet mascara, deo, hudpleieprodukter og godtesnop. Hehe, hadde garantert begynt å le og hoste jeg også 😂
Hvitstrietapet Skrevet 26. mai 2022 #6 Skrevet 26. mai 2022 Haha, høres ut som en kjapp måte å ende på politiets twitter-konto 😁
Gjest Cid Skrevet 26. mai 2022 #7 Skrevet 26. mai 2022 jukkapalme skrev (2 timer siden): Det gjorde jeg og, men jeg rakk aldri å hente den. Nå har jeg vunnet en håndsåpe med bynavn siden jeg har lest masse nyheter i appen. Pleier ofte å kjøpe de når jeg er der. Ellers har jeg vunnet mascara, deo, hudpleieprodukter og godtesnop. Hehe, hadde garantert begynt å le og hoste jeg også 😂 Eneste måten jeg kan se at man vinner noe er hvis man tilfeldigvis er innom appen idet noen bryter seg inn og prøver å drepe vedkommende 😅
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2022 #8 Skrevet 26. mai 2022 Det kan føre til at en nabo tilkaller politiet ja, så vær forberedt på at det dundrer på døra og dere må lukke opp i lovens lange arm og så rødmende forklare dere... ( )
Gjest lurven Skrevet 26. mai 2022 #9 Skrevet 26. mai 2022 Faren min kunne ha vunnet den konkurransen tilbake på 90 tallet
Gjest Cid Skrevet 26. mai 2022 #11 Skrevet 26. mai 2022 Mysterious Moon skrev (10 minutter siden): Brøling overlater jeg til løvene 😜 Simba?
Gjest Luna Llena Skrevet 26. mai 2022 #12 Skrevet 26. mai 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Simba? Nei, ekte løver ikke tegneseriefigurer https://www.dagbladet.no/video/hoyeste-brolet-fanget-pa-film/xfAT39EN
Gjest Cid Skrevet 26. mai 2022 #13 Skrevet 26. mai 2022 Mysterious Moon skrev (15 minutter siden): Nei, ekte løver ikke tegneseriefigurer https://www.dagbladet.no/video/hoyeste-brolet-fanget-pa-film/xfAT39EN Spøkte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå