Gå til innhold

Normal app konkurransen hvor man skal brøle, noen her som har prøvd det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde litt nå men klarte det ikke, blir for gale 😆

C949353A-9FFE-47EB-9A7C-E9F3191FD6EA.thumb.jpeg.e74a59d5550760ccc0a11241f0570e3a.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke testet. Vil ikke skremme hunden og kattene og går jeg ut mens de er inne tror vel naboene at jeg er gal :fnise: Eneste normal-spillet jeg har testet er skrap og tap. Der har jeg vunnet mange ganger. 

Skrevet
jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Har ikke testet. Vil ikke skremme hunden og kattene og går jeg ut mens de er inne tror vel naboene at jeg er gal :fnise: Eneste normal-spillet jeg har testet er skrap og tap. Der har jeg vunnet mange ganger. 

Jeg vant en reise tannkrem på det nylig :P jeg begynte i går å rope litt men fikk ikke det til og begynte heller å le og hoste 😅

Skrevet
Cid skrev (14 minutter siden):

Jeg vant en reise tannkrem på det nylig :P jeg begynte i går å rope litt men fikk ikke det til og begynte heller å le og hoste 😅

Det gjorde jeg og, men jeg rakk aldri å hente den. Nå har jeg vunnet en håndsåpe med bynavn siden jeg har lest masse nyheter i appen. Pleier ofte å kjøpe de når jeg er der. Ellers har jeg vunnet mascara, deo, hudpleieprodukter og godtesnop.

Hehe, hadde garantert begynt å le og hoste jeg også 😂

Skrevet

Haha, høres ut som en kjapp måte å ende på politiets twitter-konto 😁

Skrevet
jukkapalme skrev (2 timer siden):

Det gjorde jeg og, men jeg rakk aldri å hente den. Nå har jeg vunnet en håndsåpe med bynavn siden jeg har lest masse nyheter i appen. Pleier ofte å kjøpe de når jeg er der. Ellers har jeg vunnet mascara, deo, hudpleieprodukter og godtesnop.

Hehe, hadde garantert begynt å le og hoste jeg også 😂

Eneste måten jeg kan se at man vinner noe er hvis man tilfeldigvis er innom appen idet noen bryter seg inn og prøver å drepe vedkommende 😅

Skrevet

Det kan føre til at en nabo tilkaller politiet ja, så vær forberedt på at det dundrer på døra og dere må lukke opp i lovens lange arm og så rødmende forklare dere... ( :fnise: ) 

Gjest lurven
Skrevet

Faren min kunne ha vunnet den konkurransen tilbake på 90 tallet

Gjest Luna Llena
Skrevet

Brøling overlater jeg til løvene 😜

Skrevet
Mysterious Moon skrev (10 minutter siden):

Brøling overlater jeg til løvene 😜

Simba?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...