Gå til innhold

Prøve nudiststrand

totning

Anbefalte innlegg

Er litt nysgjerrig på å prøve nudisme men leser jo mye rart her inne om nudist strender  så er det noen (ekte) nudister her inne som har noen velmenende råd å komme med skal kjøre noen til Oslo i slutten av neste uke å tenkte da om været er noenlunde å ta en tur på huk eller kalvøya  

Endret av totning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEG ER INGEN NUDIST!

men fy søren det er digg å få litt sol på kølla. noen ganger kommer jeg hjem, setter meg på terrassen drar av buksa å nyter vitamin-D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare oppfør deg normalt, ta med mat og drikke og en bok eller noe annet å bruke tiden på. Slapp av og nyt sola, husk solkrem.

Nakenstrand er ikke så spesielt, det bare det at ingen har klær på, og kroppspresset er så godt som fraværende. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvis du er totning og bor på Toten, hvorfor dra så langt. Glomstadbukta på Gjøvik er jo fin og potensielt langt nærmere.

Utover det, god tur og kos deg. Jeg har kost meg på Huk og ved Svartkulp flere ganger de siste dagene.

NB! Det er redusert antall parkeringsplasser nå på Huk, ref. Ny snu- og holdeplass på Huk.

Endret av hohumpf
Legge til lenke ang. parkering på Huk.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått testet ut nudisme  var i karlstad i helgen og dro derfor innom en nudist camping på tur tilbake var overraskende god atmosfære å ingenting spesielt sært eller sexuelt i det hele tatt   å bare hyggelige folk   har vert 2 turer innom glomstadbukta på gjøvik å bare positive ting å si om nudisteder så langt 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forstår ikke helt hvorfor folk har lyst....også skjønner jeg ikke at det ikke er litt ekkelt når man ligger og kan risikere å se opp i skrevet eller opp i rumpa på folk eller at andre ser opp i skrevet hos deg.  

Anonymkode: 6c40f...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, totning said:

Har fått testet ut nudisme  var i karlstad i helgen og dro derfor innom en nudist camping på tur tilbake var overraskende god atmosfære å ingenting spesielt sært eller sexuelt i det hele tatt   å bare hyggelige folk   har vert 2 turer innom glomstadbukta på gjøvik å bare positive ting å si om nudisteder så langt 

Så bra og godt å høre at det var gode erfaringer!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Forstår ikke helt hvorfor folk har lyst....også skjønner jeg ikke at det ikke er litt ekkelt når man ligger og kan risikere å se opp i skrevet eller opp i rumpa på folk eller at andre ser opp i skrevet hos deg.  

Det er ikke noe noen som helst må ha lyst til. Enhver velger helt selv. Du trenger ikke å forstå andres valg, men du bør respektere de.

Av oss som vil og liker det, er det mange som finner det befriende å bade og sole seg naken.

Jeg oppfordrer alle til å prøve det alene eller sammen med andre på en naturiststrand/-leir/innebad/nakenspa eller en usjenert plass i naturen.

God sommer! 🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Stort sett er det veldig god plass, langt bedre enn på vanlige strender. 

Anonymkode: 3ead1...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Altså alle har en kropp og alle er født uten klær  men vi mennesker har vert verdensmestere i og føre skam over kropp i et par tusen år ikke minst det å oversexualisere kropp trur egentlig svert få nudister reflekterer mye over ossen kroppen til noen ser ut med/uten klær alle kommer i forskjellige fasonger å alle er egentlig bra nok akkurat som man er så for min del virker det som det er mye mindre kroppspress på en nudistrand å kropp er vel det mest naturlige som finnes 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som virkelig bruker tiden sin til å kjøre helt ut til en strand for å sole seg naken rundt masse nakne mennesker, trenger terapi i mine øyne..  Garantert ikke alle som har intensjoner om å sole seg nakne.. husk det ;) 
Vi lever ikke i homo habilis tiden nå..😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, FunnyBoy123 said:

De som virkelig bruker tiden sin til å kjøre helt ut til en strand for å sole seg naken rundt masse nakne mennesker, trenger terapi i mine øyne..

Det er en sneversynt, fobisk og ubegrunnet uttalelse, som ikke bør tillegges noen vekt eller betydning.

Garantert ikke alle som har intensjoner om å sole seg nakne.. husk det ;) 

Mangler det et «bare» inne i den setningen din? Om ordmangelen stemmer, basert på min ikke så alt for korte erfaring, og din potensielt manglende erfaring, så mener jeg du overdriver problematikken du nevner.

Vi lever ikke i homo habilis tiden nå..😂

Det er 2,31 til 1,65 millioner år siden den tiden. «Homo habilis» betyr «det nevenyttige mennesket», og det er veldig sannsynlig at de benyttet klær. Så du bommer med uttalelsen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, hohumpf said:

Det er en sneversynt, fobisk og ubegrunnet uttalelse, som ikke bør tillegges noen vekt eller betydning.

Mangler det et «bare» inne i den setningen din? Om ordmangelen stemmer, basert på min ikke så alt for korte erfaring, og din potensielt manglende erfaring, så mener jeg du overdriver problematikken du nevner.

Det er 2,31 til 1,65 millioner år siden den tiden. «Homo habilis» betyr «det nevenyttige mennesket», og det er veldig sannsynlig at de benyttet klær. Så du bommer med uttalelsen din.

Stopp å lek smart. Du skjønner akkurat hva jeg mener min venn! :) 
Homo habilis er med andre ord urmennesket. Tror du virkelig de brukte klær? Da må du lese historiebøkene på nytt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
totning skrev (7 timer siden):

Altså alle har en kropp og alle er født uten klær  men vi mennesker har vert verdensmestere i og føre skam over kropp i et par tusen år ikke minst det å oversexualisere kropp trur egentlig svert få nudister reflekterer mye over ossen kroppen til noen ser ut med/uten klær alle kommer i forskjellige fasonger å alle er egentlig bra nok akkurat som man er så for min del virker det som det er mye mindre kroppspress på en nudistrand å kropp er vel det mest naturlige som finnes 

Punktum punktum punktum punktum

og «vært»

Anonymkode: 40915...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Punktum punktum punktum punktum

og «vært»

Anonymkode: 40915...1de

Jeg er heldigvis rettskrivningspolitiets verste mareritt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert. Men har altfor svær kølle. Orker ikke oppmerksomheten..😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.6.2022 den 0.42):

Selv skjønner jeg ikke at folk liker å ha på seg vått badetøy og knote med å skifte med et håndkle rundt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...