AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 La oss si du får en super kjemi med en kar på byen og du blir med han hjem. Men siden han er beruset, så får han den bare halvveis opp. Tanker om det? Er det lurt og kompensere med andre ting? Som og gi dama oralsex? Anonymkode: 83c99...cce
flusa Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 (endret) Tenker at det er helt normalt at det kan skje,både i beruset og edru tilstand. Syns det er kjipt,selvfølgelig. Da jeg liker at han kommer inni meg. Men hvis man tar tiden til hjelp,så pleier den som regel og stå😅 Det går forressten også veldog fint å ha sex med en kuk som halvstår😅 Endret 25. mai 2022 av flusa 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #3 Skrevet 25. mai 2022 Jeg synes at dersom en av oss (eller begge selvsagt) er såpass fulle, er ikke sexen bra uansett. Like greit å spare det. Men om dere begge vil, så er det jo bare å fortsette? Som noen over skriver, om han er innstilt på det kan dere fint ha sex selv om han er halvstiv. Oral fra en full mann kan jeg ikke se for meg er veldig stas. Men om begge vil, så kjør på. Det er egentlig de to som må avgjøre dette, ikke noe fremmede på nett skal påvirke. Man trenger ikke å kompensere noe, det er ingen som har krav på sex fra andre. Anonymkode: 8c46e...87f 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #4 Skrevet 25. mai 2022 De gangene det har vært et tema pleier det å gå seg til etter en liten stund. Ikke stort problem om man blir penetrert med en halvstiv 😊 Anonymkode: a57b1...d8d 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #5 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): De gangene det har vært et tema pleier det å gå seg til etter en liten stund. Ikke stort problem om man blir penetrert med en halvstiv 😊 Anonymkode: a57b1...d8d Hva mener du med at det går seg til? At du må vente til han blir edru igjen? Anonymkode: 83c99...cce
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #6 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg synes at dersom en av oss (eller begge selvsagt) er såpass fulle, er ikke sexen bra uansett. Like greit å spare det. Men om dere begge vil, så er det jo bare å fortsette? Som noen over skriver, om han er innstilt på det kan dere fint ha sex selv om han er halvstiv. Oral fra en full mann kan jeg ikke se for meg er veldig stas. Men om begge vil, så kjør på. Det er egentlig de to som må avgjøre dette, ikke noe fremmede på nett skal påvirke. Man trenger ikke å kompensere noe, det er ingen som har krav på sex fra andre. Anonymkode: 8c46e...87f Jeg må ikke være såpass full. Holder med at jeg er 6-7 øl innabords, så blir penisen langt fra stiv. Men du ville ikke tatt imot oral fra en relativt beruset kar? Da snakker jeg full, ikke sånn full hvor han ikke klarer og gå rett. Anonymkode: 83c99...cce
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #7 Skrevet 25. mai 2022 Halvstiv er vel umulig og ha sex med? Stiv er min 15.5 cm. Halvstiv sikkert 12 cm.. Anonymkode: 83c99...cce
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #8 Skrevet 25. mai 2022 Tenker at det helt normalt, og ikke noe særlig mer enn det. Anonymkode: c33e4...9ea
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #9 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker at det helt normalt, og ikke noe særlig mer enn det. Anonymkode: c33e4...9ea Så du bare legger deg og sove? Eller? Anonymkode: 83c99...cce
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #10 Skrevet 25. mai 2022 Det har skjedd mange ganger, både med en partner og med ons, og jeg tenker at det er helt normalt. Da er det bare å finne på noe annet gøy (se film/serie for eksempel) og bare ha det koselig, også kan man bare møtes senere engang om begge parter er interessert i å møtes igjen. Anonymkode: 4ba58...efd
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #11 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det har skjedd mange ganger, både med en partner og med ons, og jeg tenker at det er helt normalt. Da er det bare å finne på noe annet gøy (se film/serie for eksempel) og bare ha det koselig, også kan man bare møtes senere engang om begge parter er interessert i å møtes igjen. Anonymkode: 4ba58...efd Men du gjør ikke noe mer utav det? Lar han ikke pule deg med halvstiv? Anonymkode: 83c99...cce
Bamseklemmer Skrevet 25. mai 2022 #12 Skrevet 25. mai 2022 Ølkuk ja.. men med vin eller whiskey innabords blir ikke pikken slapp, den blir bare litt tynnere av å mye knulling..
tdm900 Skrevet 25. mai 2022 #13 Skrevet 25. mai 2022 flusa skrev (2 timer siden): Tenker at det er helt normalt at det kan skje,både i beruset og edru tilstand. Syns det er kjipt,selvfølgelig. Da jeg liker at han kommer inni meg. Men hvis man tar tiden til hjelp,så pleier den som regel og stå😅 Det går forressten også veldog fint å ha sex med en kuk som halvstår😅 Ja for når dere er våte glir den jo utrolig lett inn da😜💦💦
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #14 Skrevet 25. mai 2022 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Ølkuk ja.. men med vin eller whiskey innabords blir ikke pikken slapp, den blir bare litt tynnere av å mye knulling.. Det stemmer ikke. Alkohol er alkohol og samme påvirkning på pikken. Anonymkode: 83c99...cce
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #15 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Halvstiv er vel umulig og ha sex med? Stiv er min 15.5 cm. Halvstiv sikkert 12 cm.. Anonymkode: 83c99...cce Personlig kunne jeg fint klart å få orgasme med bare tuppen innafor. 2-3 cm. Det er i åpningen jeg (og de fleste kvinner) er mest følsom. Jeg digger sex når mannen er halvstiv. Ikke så ofte jeg får nyte det, for han blir fort stiv, men det gir en helt annen nytelse enn når han er stiv. Ikke bedre, men annerledes, og variasjon er aldri dumt eller feil. 😊 Anonymkode: 57cd9...c1a 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #16 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Personlig kunne jeg fint klart å få orgasme med bare tuppen innafor. 2-3 cm. Det er i åpningen jeg (og de fleste kvinner) er mest følsom. Jeg digger sex når mannen er halvstiv. Ikke så ofte jeg får nyte det, for han blir fort stiv, men det gir en helt annen nytelse enn når han er stiv. Ikke bedre, men annerledes, og variasjon er aldri dumt eller feil. 😊 Anonymkode: 57cd9...c1a På hvilken måte er halvsstiv digg for deg? Du blir jo ikke fyllt opp i nærheten på samme måte? 😅 Anonymkode: 83c99...cce
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #17 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): På hvilken måte er halvsstiv digg for deg? Du blir jo ikke fyllt opp i nærheten på samme måte? 😅 Anonymkode: 83c99...cce Det kan faktisk være vondt om den er for hard Anonymkode: 0d5d4...5d4 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #18 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): På hvilken måte er halvsstiv digg for deg? Du blir jo ikke fyllt opp i nærheten på samme måte? 😅 Anonymkode: 83c99...cce Fyllt opp? Altså… Glem nå pikken din for en stakket stund. Den er ikke viktig. Anonymkode: f6261...b1c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #19 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Halvstiv er vel umulig og ha sex med? Stiv er min 15.5 cm. Halvstiv sikkert 12 cm.. Anonymkode: 83c99...cce Da har du ikke nok hatt mye sex. Siden du bare tenker på centimeter er du kanskje en ungdom (eller barn?) fortsatt? I så fall har du mye i vente, stiv eller halvstiv Anonymkode: cc528...f50
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #20 Skrevet 25. mai 2022 Dere menn: Hvordan føles det å ha sex m halvstiv kuk? Er det like deilig som helt stiv? Anonymkode: 3268a...89f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå