AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Jeg er 100% alene med barn,og har ikke noen som kan hjelpe, jeg har slitt med depresjon i mange år og orker ikke å ha det slik lenger. Hva gjør man da? Jeg klarer ikke lenger å lide I stillhet, jeg fungerer ikke i hverdagen, har ikke interesse for noe, sliter med søvn, matlyst og ser bare mørkt på livet, jeg vil ha hjelp. Jeg fikk psykolog I 2018,men orket ikke å gå til henne mer og avsluttet. Jeg ville ha hjelp den gang og, men jeg klarte ikke å gå gjennom det og klarte heller ikke å være åpen og ærlig. Ingen ser meg som deprimert, da jeg smiler og tøyser i andres nærvær og jeg har forsøkt å åpne meg for venner, men de føyser det vekk og klarer ikke å tro på meg. Anonymkode: e8bbd...1d2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 Går til fastlegen og ber om hjelp igjen. Om du ikke liker psykologen, kan du be om å få en annen. Kanskje du får tilbud om medikamenter i tillegg til/i stedet for samtaleterapi. Du kan også ta kontakt med privat psykolog, om du har råd til det, og ikke vil gå via fastlegen. Men når du har barn, blir du som regel prioritert høyt for å få offentlig hjelp. Spesielt om du er helt alene med barnet. Anonymkode: 32258...154 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #3 Skrevet 25. mai 2022 Gå til fastlegen din og si du et deprimert. Der kan du få medisiner som får deg over den verste kneika. I tillegg må du be om psykolog. Gode tanker til deg❤ Anonymkode: 62504...4d6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå