Gå til innhold

Har du blitt utsatt for at noen har spredd bilder av deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fant du det ut? Og hvordan ble det delt? Via snap, eller lagt ut på nettsider f.eks?

Jeg er redd for at dette kan ha skjedd meg, uten å utbrodere hvorfor. 
Hvordan kan jeg selv prøve å finne ut om det har skjedd? Jeg vet ikke hvor eller hvordan slikt deles, og har egentlig ikke lyst til å få meg konto for å logge inn på lugubre nettsider for å sjekke...

Spør jeg den/ de jeg mistenker, kommer de jo bare til å nekte. Vi har heller ikke kontakt lenger. Men denne mistanken har plaget meg svært lenge, og jeg vet ikke om jeg klarer å holde ut i uvissheten lenger. Så hva kan jeg egentlig gjøre?

Jeg føler omtrent at jeg er lokalkjendis blant jevnaldrende på et lite tettsted, uten å vite hva som egentlig ligger bak.

Anonymkode: ef70f...5cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det siste sitter nok bare i hodet ditt. Hvis du går rundt å stirrer på alle som går forbi så er det ikke rart at de stirrer tilbake. Ingen bryr seg om noens nakenbilde har blitt delt rundt når det er så overflod av nakenbilder og man kan få tilgang til et nytt og bedre med et tasteklikk. 

Anonymkode: 37710...f6a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det siste sitter nok bare i hodet ditt. Hvis du går rundt å stirrer på alle som går forbi så er det ikke rart at de stirrer tilbake. Ingen bryr seg om noens nakenbilde har blitt delt rundt når det er så overflod av nakenbilder og man kan få tilgang til et nytt og bedre med et tasteklikk. 

Anonymkode: 37710...f6a

Det at noen skulle ha spredd et eller flere bilder av meg hadde jeg taklet ekstremt dårlig. Jeg har veldig dårlig selvtillit, og føler meg ikke komfortabel i egen kropp. Det er et stort overtramp og man føler seg veldig blottlagt om noen sprer slike bilder. Det hadde kanskje vært enklere å takle om jeg hadde vært pen og følt meg vel i egen kropp. Det er ingen god følelse å ha at flere kan ha sett bilder av meg

TS

Anonymkode: ef70f...5cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...