AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Del Skrevet 25. mai 2022 Jeg har brukt den snart i 4 uker, pga noe flekker i nakken og pga kløe i hodebunnen, 2 ganger i uken. Jeg synes at det er den beste sjampoen jeg noen gang har brukt. Håret mitt er sinnsykt mykt og ser sunt ut, fett hår er historie, aldri hatt så fint hår før jeg startet på den. Det jeg lurer på er, kan jeg bare fortsette å bruke den etter den 4 ukers kuren? Fortsette å vaske håret med den 2 ganger i uken? Jeg vet at det står at den skal brukes 1 gang i uken eller etter behov, etter man er ferdig med den 4 uker kuren. Men jeg vil fortsette å bruke den selv om. Er det noe farlig å bruke den fast? Håper på svar om noen har peiling på denne sjampoen.💚 Anonymkode: 22688...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2 Del Skrevet 25. mai 2022 Ingen som har kjennskap til denne sjampoen eller har brukt den? Anonymkode: 22688...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #3 Del Skrevet 25. mai 2022 Jeg har ikke peiling, men jeg fortsatte bare å bruke den, jeg.... Trodde ikke det var feil, bare at om du ønsker effekten av den så er dette det du må gjøre for å vedlikeholde? Anonymkode: 06f3a...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå