AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Ja. de som såvidt har møbler, klær, pyntegjenstander og diverse i huset sitt. Hva tenker du om en slik stil? Syns du de lever et "fattig" liv? de har kanskje bare noen få møbler, lite av kjøkkenutstyr, en kapselgarderobe som ikke er stor også videre. Ingen bøker eller pyntegjenstander fremme. Anonymkode: c5956...25b
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 Jeg mener ingenting om dem. Hvorfor skulle jeg det? Det er ikke min sak hvordan andre velger å leve. Anonymkode: 6527c...9be 10 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #3 Skrevet 25. mai 2022 Jeg har nok mine tanker om selve stilen, men personen må jeg jo bli kjent med først. Anonymkode: 6933a...932 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #4 Skrevet 25. mai 2022 Jeg skjønner ikke hva det er å legge seg opp i? Har dere ikke andre ting å tenke på i livet, enn å bry seg eller snakke om hvilken stil andre velger i sitt eget hjem? Så flott at folk velger å ha sin egen stil! Anonymkode: cc399...48e 6 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #5 Skrevet 25. mai 2022 Synes det er veldig bra og at de er forbilder. Nordmenn er ille til å stadig kjøpe nytt og fylle opp hjem med all mulig dritt som er laget i India og Kina og så sitter vi her hjemme og sier at det er Kina og India sin feil at kloden går nedenom og hjem. Vi kan jo ikke gjøre noe for vi er så få. Anonymkode: 7d208...c5e 11 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #6 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg mener ingenting om dem. Hvorfor skulle jeg det? Det er ikke min sak hvordan andre velger å leve. Anonymkode: 6527c...9be Dette forumet hadde blitt veldig kjedelig og dødt om man ikke kunne diskutert. Anonymkode: c5956...25b 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #7 Skrevet 25. mai 2022 Jeg blir misunnelig på den for at de har klart å komme dit. Jeg prøver, men klarer ikke. Anonymkode: 54272...d3b 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #8 Skrevet 25. mai 2022 Jeg kjenner i grunn ingen som lever sånn, men når jeg leser om det tenker jeg at det er imponerende. Jeg drømmer om å klare å leve mer sånn selv. Anonymkode: 99935...f66 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #9 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja. de som såvidt har møbler, klær, pyntegjenstander og diverse i huset sitt. Hva tenker du om en slik stil? Syns du de lever et "fattig" liv? de har kanskje bare noen få møbler, lite av kjøkkenutstyr, en kapselgarderobe som ikke er stor også videre. Ingen bøker eller pyntegjenstander fremme. Anonymkode: c5956...25b He he, dette kunne vore meg. Utanom at eg sjølvsagt har møblar og anna utstyr eg treng så misliker eg sterkt *ting*. Har ei lita bokhylla med kanskje 50 av mine favorittbøker, men ingenting på veggane og berre 1 pyntegjenstand. Kapselgarderobe veit eg ikkje kva er... Anonymkode: 25597...c41
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #11 Skrevet 25. mai 2022 Hvis du eier mer enn syv ting, er det tingene som eier deg (indisk ordtak). Anonymkode: 8e4d0...1e1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #12 Skrevet 25. mai 2022 Jeg går jo selvsagt ikke rundt å okkuperer hjernen min med tanker om de men jeg kan si at det er en stil jeg ikke synes noe om. Jeg synes det ser kalt og tomt ut og ikke ser særlig innbydende ut. Glad jeg ikke har en slik stil selv. Jeg tror ikke nødvendigvis de lever fattige liv, men synes virkelig ikke det er noe hjemmekoselig hos de, heller litt kjedelig og platt. Anonymkode: 2601f...ad8 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #13 Skrevet 25. mai 2022 28 minutter siden, AnonymBruker said: Dette forumet hadde blitt veldig kjedelig og dødt om man ikke kunne diskutert. Anonymkode: c5956...25b Jeg kan diskutere hva jeg synes om selve stilen, men forstår ikke hvorfor man har en mening om folk som velger å ha innrede slik. Synes det er en uting å mene så mye om hvordan andre velger å leve sitt liv. Anonymkode: 6527c...9be 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #14 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan diskutere hva jeg synes om selve stilen, men forstår ikke hvorfor man har en mening om folk som velger å ha innrede slik. Synes det er en uting å mene så mye om hvordan andre velger å leve sitt liv. Anonymkode: 6527c...9be De andre klarer det helt fint. Men du. Anonymkode: c5956...25b
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #15 Skrevet 25. mai 2022 Vi har det sånn hjemme og trives med det. Også helt hvitt. Jeg kunne ikke brydd meg om hva andre tenker om interiørstilen min. Har vokst opp med en million nips og støvsamlere i barndomshjemmet. Og teppe på do, doringen og do-lokket. Det lovte jeg meg selv å aldri ha i eget hjem. Anonymkode: 98dad...c7a 3
skreppamedleppa Skrevet 25. mai 2022 #16 Skrevet 25. mai 2022 Nå er vel mennesker voksne nok til å bestemme selv hvordan de ønsker å ha det hjemme hos seg. Og heldigvis er ingen make. Men det er ikke en hjemmestil eller levestil for meg, og det lever jeg altså så ufattelig bra med, og jeg har verken lyst eller trengsel til å forandre det. Vi kommer fort nok på et sykehjem/ sykehus om ikke jeg skal ha det hvitt, sterilt, nedstrippet, noe upersonlig og noe kaldt hjemme hos meg selv. Jeg blander gammelt og nytt, alt må ikke ha en funksjon annet enn funksjonen glede for meg, jeg eksperimenter og er kreativ. Jeg elsker hjemmet mitt, en tilbringer nok av tid der til at en må iallefall bør trives der, jeg hadde følt jeg var på et sykehus om jeg skulle hatt en minimalistisk hvitt og ribbet hjem. Jeg må ha farger, og trivsel, personlig sjarm og et koselig hjem og for min del er det mer en maksimalistisk stil. Hva andre gjør og ikke gjør hjemme hos seg selv er selvsagt deres valg, jeg legger meg ikke så mye bort i det bortsett fra at jeg også kan mene noe er fint og at noe er mindre fint, og at jeg kan mene at enkelte hjem er forferdelig kalde og upersonlige og det overhode ikke føles som et hjem. Men alt i alt så er det jo den som bor der som bør trives! 1
Gjest Ghostface Skrevet 25. mai 2022 #17 Skrevet 25. mai 2022 Det har ikke noe si for meg, men jeg kunne ikke ha levd slik. Blir for upersonlig og kaldt.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #18 Skrevet 26. mai 2022 Jeg er minimalist, men har noen pynteting som betyr mye for meg fremme jeg er ikke minimalist i stil, men i det praktiske. Jeg trenger farger. Men det betyr at jeg ikke har 10 puter i sofaen, bare 2, og all pynten jeg eier står fremme. Ingenting ekstra, og all pynten betyr noe. Bilder på veggene har jeg også. Hva andre tenker bryr jeg meg ikke om. Jeg elsker å alltid ha det ryddig, og vite hva jeg eier og hvor alt er. Gjør alt enklere. Anonymkode: 5636b...de6 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #19 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er minimalist, men har noen pynteting som betyr mye for meg fremme jeg er ikke minimalist i stil, men i det praktiske. Jeg trenger farger. Men det betyr at jeg ikke har 10 puter i sofaen, bare 2, og all pynten jeg eier står fremme. Ingenting ekstra, og all pynten betyr noe. Bilder på veggene har jeg også. Hva andre tenker bryr jeg meg ikke om. Jeg elsker å alltid ha det ryddig, og vite hva jeg eier og hvor alt er. Gjør alt enklere. Anonymkode: 5636b...de6 Så deilig Anonymkode: c5956...25b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå