Gå til innhold

Noen andre her som er utestengt fra Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært utestengt i noen år nå, sjekker med jevne mellomrom, men er fremdeles utestengt. Er klar over at man kan skifte nummer hvis det er et problem, men jeg er ikke gira på Tinder.

Noen andre som er utestengt fra Tinder?

For å være ærlig skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg er utestengt da, men antar jeg har blitt rapportert en del av menn som har blitt fornærma over at de har blitt avvist.

Anonymkode: a5f23...9f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eneste måten du blir rapportert og utestengt på er dårlig oppførsel. Så du hsr nok vært en bitch her ja.

Anonymkode: 94356...ecd

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Eneste måten du blir rapportert og utestengt på er dårlig oppførsel. Så du hsr nok vært en bitch her ja.

Anonymkode: 94356...ecd

Nei, det kan være helt tilfeldig. En del numre har aldri hatt tilgang, og en del har mistet tilgang pga. tilfeldigheter. Dette er en velkjent problemstilling hos telefonleverandørene, og blant annet ICE har forsøkt å få i gang en dialog med Tinder for å få løst det, uten å lykkes. Visstnok skyldes det typisk noe hikke hos de som leverer SMS-tjenester til Tinder.

Jeg oppdaget at mitt nummer var sperret da jeg skulle lage ny konto etter et tre år langt forhold. En annen jeg kjente var spørret før hun i det hele tatt hadde fått laget en konto første gang. Kundeservice hos Tinder er ubehjeligelig og uinteressert, så løsningen ble ekstranummer via kontantkort hos OneCall.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er jo helt ute å kjøre da. Jeg har flere ganger blitt automatisk logget ut, og når jeg logger på igjen så får jeg opp mld om at "Tinder har sperret kontoen din. Dette er permanent og kan ikke reverseres". Så har det gått noen minutter og jeg er plutselig pålogget igjen, kan prate med matchene mine og alt er i orden. Skjedd flere ganger. 

Og nei, jeg bryter ikke noen regler. 

Anonymkode: 0cc99...022

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tinder er jo helt ute å kjøre da. Jeg har flere ganger blitt automatisk logget ut, og når jeg logger på igjen så får jeg opp mld om at "Tinder har sperret kontoen din. Dette er permanent og kan ikke reverseres". Så har det gått noen minutter og jeg er plutselig pålogget igjen, kan prate med matchene mine og alt er i orden. Skjedd flere ganger. 

Og nei, jeg bryter ikke noen regler. 

Anonymkode: 0cc99...022

Dette skjedde hos meg og, før jeg en gang hadde trykket på noen. 

Anonymkode: 5d97a...94b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...