AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Vil dere si at så fort en må begynne å tenke "taktikk" og hvem-sin-tur på melding/telefon, det drøyer med svar, så fort en får en magefølelse, så fort en lurer på hva den andre tenker og får lyst å spørre hvor en står.... At det da egentlig allerede ikke er noe liv laga for videre relasjon? Andre tegn (i startfaden) på at det ikke er liv laga? Anonymkode: c3687...8a7
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 Nei, jeg synes ikke det er godt grunnlag for å konkludere. Om jeg blir stresset av seint svar, hvem sin tur etc. handler det for meg mer om mine tanker og erfaringer som jeg bygger reaksjonene mine på. Jeg tolker jo, og kan absolutt tolke feil og få dårlig magefølelse fordi jeg blir redd osv. Det jeg likevel har gjort er å finne strategier som gjør at jeg føler meg mindre "dum", med tanke på balansen (min frykt og feiltolking) i relasjonen. En periode besluttet jeg at jeg skulle la ham ta initiativet til alle møter, fordi jeg alltid ble så lei meg hvis jeg foreslo en tid og han takket nei. Den beslutningen var egentlig kun pga min sårbarhet for avvisning, ikke for å teste ham el.l. Pga den perioden følte jeg meg tryggere på at han faktisk ønsket å møte meg, og ikke bare takket ja når jeg spurte for å være grei og høflig etc. Anonymkode: 91423...e71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå