AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Prøvde en sånn womanizer. Funka bra den. Brukte den maks 10 ganger, men etter siste gang føltes det som at jeg fikk støt eller noe. Det var en rar følelse og flere korte "stikk". Altså når jeg var ferdig. Siden dette har jeg ikke brukt den. Og følsomheten er borte. Før kunne mannen bruke fingrene forsiktig, og det føltes supert. Nå føler jeg ingenting. Noen som har opplevd lignende?? Det er mange mnd siden jeg brukte den nå, skulle tro følsomheten ville komme tilbake raskere? Skjønner at jo "hardere" leketøy man bruker, jo hardere trenger man. Men jeg føler meg "ødelagt" nå, og den der som bare trykker luft skal ikke gjøre at man mister følelsen Anonymkode: 0ddf1...44e
tjuva Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 Føler att dette kanskje er noe du burde snakke med legen eller gynekolog med. Virker veldig som ett medisinsk spørsmål, noe som svarene ofte er svært dårlige på online. Desverre. Masse lykke til, og håper følelsen kommer tilbake ❤️❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå