Gå til innhold

Bestefaren min...

Cr@sh

Anbefalte innlegg

... var en gammel mann. Han døde fra meg i går!

Det er ufattelig rart at noen som alltid har vært der, og som jeg har tenkt på som en som alltid skal være der... ikke er det lenger!

Han var en gammel mann, og hadde levd et langt og rikt liv... men det er urettferdig uansett. Og det er like trist selv om han er gammel... Jeg har ingen å miste!

:tristbla:(Ble litt teit det her... men jeg måtte bare ha det ut...) :tristbla:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem:

Jeg vet hvordan du har det, det er bare få måneder siden jeg mistet en bestefar (brått og uventet) selv. Det er ufattelig at noen blir borte. Selv om han var gammel.

Det er ikke teit i det hele tatt, du har da selvsagt lov til å sørge selv om han ble gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Det er tungt ja, har selv mistet begge mine bestefedre, er nå 7,5 og 9 år siden, jeg er 24 nå, det er ufattelig trist. Selv om de er gamle og man vet det er livets gang på en måte.. Det føles ikke sånn..

Men man lever på minnene.. man husker alt det gode, og man blir bare så glad for å ha opplevd og hatt en sånn fantastisk bestefar.

Men jeg har fortsatt dager da jeg savner de fryktelig mye også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det var trist. Vet hvordan du har det. Det er snart 3 år siden jeg mistet bestefaren min. Selv om det er lenge siden, så er savnet der enda. Det er spesielt en sang som får meg til å tenke på han. En som vi hadde i begravelsen.

Men minnene er der. Og de kan vi leve videre på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mormor døde for 11 dager siden. Det er fryktelig trist. Fælt i bisettelse. Har grått masse. Tårene kommer liksom bare helt plutselig. Det hjelper ikke at hun var veldig gammel og at man er forberedt på det, det blir et sjokk likevel. Jeg var veldig glad i henne, og skal kose meg med gode minner jeg også. :klem: fra en som vet hvordan du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er trist, og selv om han var gammel og det er naturlig at de dør, gjør det ikke savnet og tapet noe mindre.

Mormoren min døde for ca ett år siden, og innimellom får jeg kjempesavn og sorg etter henne. På tross av at det på sett og vis var godt at hun fikk dø. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...