Gå til innhold

Det norske rettssystemet er korrupt og fungerer ikke.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan jeg bekrefte da jeg selv har erfart hvor korrupt og planlagt alt kan være i en foreldretvist, bv saker, og alt der barn er involvert. Dommere som ikke hører på de som fremlegger gode dokumenter og bevis men lytter til den uten bevis som snakker så stygt at satan selv ville blitt redd. Dommere som lukker ører og øyne for høyt utdannede psykologspesialister spesialisert på barn, som forteller dommer at barnet vil ta stor og alvorlig skade av å feks ikke få være hos mor eller far, som blir plassert hos den de har det vondt hos. Mange mener at alt er planlagt på forhånd, og at det bare er rent skuespill det de holder på med. Det er allerede bestemt på forhånd hvilken dom som faller i slike saker, der det onde som oftest vinner over det gode. Hva er det som er galt i det norske rettsystemet, hvorfor skriver ikke mediene om alvoret i hva som foregår bak lukkede dører? De er mer opptatt av å skrive om Linni meisters mislykkede dating, fremfor å fortelle norges befolkning om hvilken grusomhet som foregår. Barnevernet svikter, dommere som sitter på en enorm makt og står for rettferdighet vet ikke engang hva rettferdighet betyr. Jeg har vunnet mot systemet til slutt, men det var et rent brennende helvette å gå igjennom. Tro meg, mange dør på denne reisen av all motgang løgn og ondskap. 

Anonymkode: 412eb...9df

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så fordi èn dommer (som du har oppfattet, som sikkert ikke er riktig, du har nok bare ikke vunnet saken) er "korrupt" er alle det?

Anonymkode: bd2c6...c70

• Liker 12
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Lol.

Anonymkode: 6c485...cfc

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det norske rettssystemet omhandler mye mer enn barn og foreldre. Om det er noe feil på den fronter, vil ikke det si at alt annet er korrupt, eller at systemet ikke fungerer. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
nordlending skrev (7 minutter siden):

Det norske rettssystemet omhandler mye mer enn barn og foreldre. Om det er noe feil på den fronter, vil ikke det si at alt annet er korrupt, eller at systemet ikke fungerer. 

Dessverre er det nok slik at systemet ikke fungerer som det skal, så kan du tro hva du vil om det. Hilsen en som vet.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dessverre er det nok slik at systemet ikke fungerer som det skal, så kan du tro hva du vil om det. Hilsen en som vet.

Vanskelig å diskutere med noen som verken viser til dokumentasjon eller argumentasjon. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet

De som ikke  tror det er korrupsjon i Norge,er rimelig naive og blåøyde.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var dessverre på barnevernets side i flere år, og hadde stor tiltro til dem. Var det barnevernssaker i media, tenkte jeg at det sikkert er flere sider ved historien.
Jeg tenkte det samme som flere andre på utsiden av systemet; barnevernet har taushetsplikt og kan ikke kommentere saken, sakkyndig har utdannelse innen faget og vet best, foreldrene har sikkert ikke selvinnsikt og så videre og så videre. De samme argumentene man gjerne ser i slike diskusjoner.
Tvilen begynte å melde seg da en treåring ble drept i fosterhjemmet. 
Jeg tenkte at slike voldelige tendenser må tenåringen ha vist tegn til på forhånd, og undret meg over hvordan de overhodet kunne ha blitt godkjent som fosterfamilie. 
Flere saker fulgte, og en sak som viser at systemet i seg selv er ødelagt, og at det ikke dreier seg om enkelthendelser, er denne. Jeg ble tett og slett skremt av å lese dette. 

Les om Pia Monclair og ukulturen hun beskriver. Det finnes flere artikler om saken, og det er skremmende lesning.

https://www.dagbladet.no/nyheter/barnevernsleder-frifunnet--helt-utrolig/75210902

Anonymkode: 30dc1...624

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var dessverre på barnevernets side i flere år, og hadde stor tiltro til dem. Var det barnevernssaker i media, tenkte jeg at det sikkert er flere sider ved historien.
Jeg tenkte det samme som flere andre på utsiden av systemet; barnevernet har taushetsplikt og kan ikke kommentere saken, sakkyndig har utdannelse innen faget og vet best, foreldrene har sikkert ikke selvinnsikt og så videre og så videre. De samme argumentene man gjerne ser i slike diskusjoner.
Tvilen begynte å melde seg da en treåring ble drept i fosterhjemmet. 
Jeg tenkte at slike voldelige tendenser må tenåringen ha vist tegn til på forhånd, og undret meg over hvordan de overhodet kunne ha blitt godkjent som fosterfamilie. 
Flere saker fulgte, og en sak som viser at systemet i seg selv er ødelagt, og at det ikke dreier seg om enkelthendelser, er denne. Jeg ble tett og slett skremt av å lese dette. 

Les om Pia Monclair og ukulturen hun beskriver. Det finnes flere artikler om saken, og det er skremmende lesning.

https://www.dagbladet.no/nyheter/barnevernsleder-frifunnet--helt-utrolig/75210902

Anonymkode: 30dc1...624

Det skjer dessverre mye av svik i fosterhjem. Barn blir tatt og plassert hos pedofile osv. Dette er virkeligheten, den brutale virkeligheten. Alle bør gå inn på Marius Reikerås sin facebook profil og FØLGE med på hva som faktisk foregår i vårt land. Norges befolkning må våkne opp, folk sover i timen.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er så mange korrupte dommere som tar feil avgjørelser dag etter dag, og likevel fortsetter de i jobben. Det er onde krefter på jorda vår.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var dette med å forstå hva korrupsjon egentlig betyr da. Basert på HI ser det ut som denne forståelsen er manglende.

Mediene skriver ikke hva som skjer bak lukkede dører, fordi de nettopp er det - lukket, unntatt offentligheten - men det betyr ikke at det er korrupsjon inne i bildet.

Høres egentlig mest ut som standard ytre høyretankegang, som kommer opp når en selv er i en klemme hvor man ikke kan innse at man selv har en del av ansvaret, og da er det mye enklere å komme med anklager om korrupsjon og hva som verre er.

Anonymkode: 61af2...29f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen tvil om at det skjer ting i BV som ikke er helt bra. Som det gjør i ALLE etater. Å kalle det korrupsjon derimot, hører ingen steds hjemme uten bevis.

Dessuten, å kalle det norske folk for blåøyde, og samtidig henvise til Resett og Eikerås, viser jo bare hva slags konspirasjonsteoretikere som svarer i denne tråden. 

Anonymkode: 949a2...499

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og innhold Kvinneguiden ikke vil assosieres med, og svar til det. 

_popcorn_,mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...