AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Normal selger en serie som heter Alama. Noen som har prøvd? Hva er erfaringen? Anonymkode: c07c7...d95
Forundret.. Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 Disse produktene har jeg også lurt på om er noe bra.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #3 Skrevet 29. mai 2022 Forundret.. skrev (På 25.5.2022 den 11.40): Disse produktene har jeg også lurt på om er noe bra. Hvorfor har du lurt? Jeg synes de ser bra ut. De lukter godt og kjennes ut til å være kvalitet. Men jeg har hater å kjøpe og så vil jeg bare bli kvitt det igjen liksom. Sjampoen kan jeg ikke ha da jeg har fet hodebunn, men jeg har tørre tupper så evt balsamen. Anonymkode: c07c7...d95
Forundret.. Skrevet 29. mai 2022 #4 Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor har du lurt? Jeg synes de ser bra ut. De lukter godt og kjennes ut til å være kvalitet. Men jeg har hater å kjøpe og så vil jeg bare bli kvitt det igjen liksom. Sjampoen kan jeg ikke ha da jeg har fet hodebunn, men jeg har tørre tupper så evt balsamen. Anonymkode: c07c7...d95 Jeg har prøvd litt forskjellige hårpleiemerker som selges hos Normal og det er ingen jeg har valgt å kjøpe igjen flere ganger nå fordi jeg har rett og slett ikke vært fornøyd med dem. Jeg har prøvd inectoserien, først avokado som gikk greit og så coconut men jeg ble skorpete og fæl i hodebunnen av den så det merket styrer jeg hvertfall unna nå. Jeg kjøpte forresten håroljen av Alama, den het hydraoil, men den var ikke noe nevneverdig god. Jeg bruker wella sp luxe oil til normalt. Nå så har jeg klar shampoo bar og den er jeg ganske fornøyd med, lukter godt gjør den også. Kjøpte den hos coop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå