AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Jeg har datet en fyr i 3 uker. Vi møtes 2-3 ganger i uken og går på tur og prater. Jeg har begynt å få følelser for han, og jeg tror kanskje han føler noe lignende, men er veldig usikker. Vi avslutter alltid med en klem og de blir bare lengre og lengre. Vi melder hverandre flere ganger daglig, men ikke med særlig romantisk innhold. Han sier alltid at han liker godt å være med meg. Jeg har vært singel i 10 år og ikke datet, og han har vært i et forhold i 15 år. Vi er begge midt i 40 årene. Tenker vi er begge litt rustne på dette, og kanskje begge holder litt igjen? Jeg oppfatter han som litt usikker på seg selv. Jeg har overhodet ikke noe hastverk, men tenkte å spørre neste gang vi møtes om hvordan han ser på oss som bare venner, eller om det er noe mer der. Tenker det er greit å vite, men virker det for pushy etter 3 uker? Veldig usikker her.. Anonymkode: e1821...d5e
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 Etter 3 uker er det litt pushy synes jeg kanskje ja. Men det høres ut som dere er i ferd med å havne i friendzona ? Anonymkode: 3e9ad...b10 4 1
Løvejenten Skrevet 25. mai 2022 #3 Skrevet 25. mai 2022 (endret) Om noen hadde spurt meg om noe lignende etter kun 3 uker, da hadde jeg blitt stresset. Klarer du ikke å vente litt og se hvordan ting evt utarter seg videre? Evt om/når dere har vært på fler «seriøse» dater? Endret 25. mai 2022 av Løvejenten 1
anonymbruker2312 Skrevet 25. mai 2022 #4 Skrevet 25. mai 2022 Hmm.. Jeg ville nok kanskje ha ventet litt, se hvordan det utvikler seg først med tanke på at det er snakk om kun 3 uker. Man trenger som regel litt mer tid for å kunne kjenne vedkommende på en mer dyp plan. Ikke føl hastverk, ta det rolig og se hvordan det utvikler seg. Jeg selv husker at jeg var i hastverk med en fyr en gang, vi møtte omtrent hver dag og hadde kjent hverandre i ca. 2-3 uker. Jeg spurte han om hvordan ståa er, og med det svarte han at han absolutt ikke vet enda. Han ble nærmest sjokkert over spørsmålet mitt, jeg følte rett og slett at han syntes det var rart at jeg spurte om det. Det som skjedde senere var at vi mistet kontakten - så det var ikke meant to be uansett. Nå sier jeg ikke at det samme kommer til å skje med deg også, men helst bør du vente litt til. 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #5 Skrevet 25. mai 2022 Tre uker er for kort tid for meg å vite om jeg vil gå videre ihvertfall. Må bli bedre kjent før jeg kan vite om jeg har ordentlige følelser. Anonymkode: e1841...5d6
Uteliv Skrevet 25. mai 2022 #6 Skrevet 25. mai 2022 Ja, ser den, mente ikke å spørre om vi skulle ha er forhold, men om det var mer enn bare vennskap. Ser at det kan virke avskrekkende, men vil absolutt ikke inn i noen friendzone😅 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #7 Skrevet 25. mai 2022 Altfor lite passion til at dere havner i et forhold. Anonymkode: c9f53...a76 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #8 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har datet en fyr i 3 uker. Vi møtes 2-3 ganger i uken og går på tur og prater. Jeg har begynt å få følelser for han, og jeg tror kanskje han føler noe lignende, men er veldig usikker. Vi avslutter alltid med en klem og de blir bare lengre og lengre. Vi melder hverandre flere ganger daglig, men ikke med særlig romantisk innhold. Han sier alltid at han liker godt å være med meg. Jeg har vært singel i 10 år og ikke datet, og han har vært i et forhold i 15 år. Vi er begge midt i 40 årene. Tenker vi er begge litt rustne på dette, og kanskje begge holder litt igjen? Jeg oppfatter han som litt usikker på seg selv. Jeg har overhodet ikke noe hastverk, men tenkte å spørre neste gang vi møtes om hvordan han ser på oss som bare venner, eller om det er noe mer der. Tenker det er greit å vite, men virker det for pushy etter 3 uker? Veldig usikker her.. Anonymkode: e1821...d5e Jeg ville nok spurt hvor vi var etter 3 uker ja. Men det er fordi jeg har blitt såret så mange ganger. Typisk gitt seg etter mye kos og hygge i senga, så det ville jeg selvom det høres ut som dere er på en litt mer tryggere plass enn det jeg var. Lykke til 😊 Anonymkode: 7cf66...a87 1 1
Hannah80 Skrevet 25. mai 2022 #9 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tre uker er for kort tid for meg å vite om jeg vil gå videre ihvertfall. Må bli bedre kjent før jeg kan vite om jeg har ordentlige følelser. Anonymkode: e1841...5d6 Og noen av oss andre kjenner det etter 5 minutter om vedkommende er kjærestemateriale 😁 Jeg hadde definitivt spurt hvor vi står. Ikke noe vits å kaste bort tiden:) 6 1
Uteliv Skrevet 25. mai 2022 #10 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ville nok spurt hvor vi var etter 3 uker ja. Men det er fordi jeg har blitt såret så mange ganger. Typisk gitt seg etter mye kos og hygge i senga, så det ville jeg selvom det høres ut som dere er på en litt mer tryggere plass enn det jeg var. Lykke til 😊 Anonymkode: 7cf66...a87 Uff, den er lei🥺Ja, en er jo alltid redd for å bli såret, det er det som er så pyton med dating..
Uteliv Skrevet 25. mai 2022 #11 Skrevet 25. mai 2022 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Og noen av oss andre kjenner det etter 5 minutter om vedkommende er kjærestemateriale 😁 Jeg hadde definitivt spurt hvor vi står. Ikke noe vits å kaste bort tiden:) Litt enig i det, gidder ikke bruke så mye tid på han hvis det ikke er noe der😅 1
Uteliv Skrevet 25. mai 2022 #12 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Altfor lite passion til at dere havner i et forhold. Anonymkode: c9f53...a76 Ser hva du mener, men hva hvis ingen tør vise det? Jeg er jo egentlig veldig lidenskapelig av meg, men blir som en blyg nonne når jeg er med han😅 Livredd for å ta det første skrittet. Hva om han tenker det samme? 2
Blåttvann Skrevet 25. mai 2022 #13 Skrevet 25. mai 2022 Hvis dere bare har gått turer og klemt hverandre så er det aaaaaaaaaaaaltfor tidlig spør du meg. Når dere begynner å kysse og flørte så er det greit å ta praten om at man er eksklusive og ikke dater adre. Jeg har hvertfall gjort det klart at når jeg ligger med en fyr så ligger jeg ikke med andre og jeg anser han som utro dersom han ligger med andre. Det har alltid vært veldig ok fra deres side. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #14 Skrevet 25. mai 2022 Synes det er for tidlig, for meg er der innenfor etter 6-8 uker og hvor man har vært intime over lengre periode. Ville heller prøvd å gjør det litt mer romantisk. Invitere til sen middag med vin? Kanskje han er for sjenert til å ta første steg. Virker jo så han er interessert med tanke på hvor mye tid han bruker på deg. Anonymkode: a661d...08f 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #15 Skrevet 25. mai 2022 Jeg spurte min date etter to måneder om han kunne være litt mer åpen om hva han tenkte, ettersom han var ganske vanskelig å tyde. Nope, da løp han i den andre retningen 😅 Jeg spurte verken om eksklusivitet, forhold, giftermål eller noe annet 🙈 Noen menn kan være litt skvetne. Anonymkode: 195c6...9c6 3 1
Blåttvann Skrevet 25. mai 2022 #16 Skrevet 25. mai 2022 Uteliv skrev (5 minutter siden): Ser hva du mener, men hva hvis ingen tør vise det? Jeg er jo egentlig veldig lidenskapelig av meg, men blir som en blyg nonne når jeg er med han😅 Livredd for å ta det første skrittet. Hva om han tenker det samme? Da tenker jeg at dette heller er noe dere burde snakke om. Da jeg først kom ut av et ti år langt forhold så snakket jeg med den første fyren om at jeg synes det hele var rart og skremmende og at jeg trengte at han tok initiativ. Det ble aldri oss, men han viste stor forståelse for mine behov. Han klarte ikke å være det jeg trengte da, men det er en annen historie. Han ønsket å være det, men var ikke typen til det. Viste seg at han ikke var dominant nok for meg. Hvis dere ikke har kysset engang på dette tidspunktet hadde jeg vært redd for at dere ender opp som venner... 2
Hr. Aktiv Skrevet 25. mai 2022 #17 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har datet en fyr i 3 uker. Vi møtes 2-3 ganger i uken og går på tur og prater. Jeg har begynt å få følelser for han, og jeg tror kanskje han føler noe lignende, men er veldig usikker. Vi avslutter alltid med en klem og de blir bare lengre og lengre. Vi melder hverandre flere ganger daglig, men ikke med særlig romantisk innhold. Han sier alltid at han liker godt å være med meg. Jeg har vært singel i 10 år og ikke datet, og han har vært i et forhold i 15 år. Vi er begge midt i 40 årene. Tenker vi er begge litt rustne på dette, og kanskje begge holder litt igjen? Jeg oppfatter han som litt usikker på seg selv. Jeg har overhodet ikke noe hastverk, men tenkte å spørre neste gang vi møtes om hvordan han ser på oss som bare venner, eller om det er noe mer der. Tenker det er greit å vite, men virker det for pushy etter 3 uker? Veldig usikker her.. Anonymkode: e1821...d5e Kanskje dra av buksa neste gang? Jeg har erfart at det å spørre er negativt ihvertfall når det snakkes om "hvor vi står", da er det bedre å bare bli exklusive og ta det som det kommer. Snikinnflytte parteneren med sitater som "du skulle hatt noen tøfler her og plass til egen tannkost på badet og garderobeplass".
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #18 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har datet en fyr i 3 uker. Vi møtes 2-3 ganger i uken og går på tur og prater. Jeg har begynt å få følelser for han, og jeg tror kanskje han føler noe lignende, men er veldig usikker. Vi avslutter alltid med en klem og de blir bare lengre og lengre. Vi melder hverandre flere ganger daglig, men ikke med særlig romantisk innhold. Han sier alltid at han liker godt å være med meg. Jeg har vært singel i 10 år og ikke datet, og han har vært i et forhold i 15 år. Vi er begge midt i 40 årene. Tenker vi er begge litt rustne på dette, og kanskje begge holder litt igjen? Jeg oppfatter han som litt usikker på seg selv. Jeg har overhodet ikke noe hastverk, men tenkte å spørre neste gang vi møtes om hvordan han ser på oss som bare venner, eller om det er noe mer der. Tenker det er greit å vite, men virker det for pushy etter 3 uker? Veldig usikker her.. Anonymkode: e1821...d5e Min anbefaling: Fortell ham hvor DU står. Da vil det raskt vise seg hvor han også står. Anonymkode: 9e5d9...2f7 2
-Missi- Skrevet 25. mai 2022 #19 Skrevet 25. mai 2022 Jeg hadde nok fått litt noia om noen spurte om noe sånt så tidlig. Samtidig virker det jo som dere har gått veldig rolig frem. Hva med å kysse han neste gang? Da finner du fort ut om du selv ønsker noe mer vertfall og du eskalere til å øke fokuset på romantikk. Eg fint med regler og rammer samtidig skal man all tid være seg selv. Om det er slik for deg at du trenger avklare tidlig Så tenker jeg og at du bare kan hoppe i det om det er det du ønsker selv. Blir han skremt er han kanskje ikke den du søker? Lykke til 😊 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #20 Skrevet 25. mai 2022 Hr. Aktiv skrev (49 minutter siden): Kanskje dra av buksa neste gang? Jeg har erfart at det å spørre er negativt ihvertfall når det snakkes om "hvor vi står", da er det bedre å bare bli exklusive og ta det som det kommer. Snikinnflytte parteneren med sitater som "du skulle hatt noen tøfler her og plass til egen tannkost på badet og garderobeplass". Det hadde jeg aldri gjort, folk vil vel ha premissene klare før sex, og i hvert fall før man snikinnflytter? Dårlig tips, spør du meg Anonymkode: 0317e...bb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå