Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg tror jeg har grunn og lov til det, eller hva jeg skal kalle det. Og jeg tror jeg skulle innsetr det og vært klar over det for lenge siden, men men. 

Jeg traff en mann og vi fikk en skikkelig god tone, vi var i samme forening, og vi pratet ofte over en dugnad, kaffe osv. Vi lo og omgikk hverandre som gamle kjente, begynte å møtes privat og han var skikkelig på. Jeg var så glad, tenkte jeg endelig hadde møtt en ordentlig mann. Så sier han plutselig at han er ikke helt klar, at pga eksen og sånn sliter med tillit osv. Jeg har jo lest tråder her, og jeg har ikke hørt om en eneste historie som starter sånn, som slutter i forhold, likevel trodde jeg at vi var annerledes, jeg var så forelsket, så glad i ham.

1,5 år sitter jeg som en forlatt hund og logrer hver gang han kommer eller ringer, takknemlig for all kontakt, all oppmerksomhet, holder tilbake og er ikke for på ham for ikke å drive ham vekk. I helgen får jeg melding på facebook fra en dame som spør hvem jeg er, og at hun og han har vært på dater og hun vil vite ståa. 

Jeg fikk sjokk, det var som å bli slått i trynet med verdens største flathånd og jeg våkna plutselig opp. Først trodde jeg ikke det var mulig at han, som var så forsiktig og redd, og alt, hadde ei anna, men det sank jo inn til slutt. Hun var hans Overtid på jobb, øl med kamerater, osv. Jeg sendte henne screenbilder av samtalene våre.

Vet dere hva det verste er? Jeg har er lite håp innerst inne at han velger meg. At jeg enda betyr noe for ham. Jeg må kvele det og det gjør sykt vondt. 

Anonymkode: d685c...c15

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du føler deg slik, det er aldri hyggelig å bli behandlet på den måten, spesielt når man føler at man hadde en fin tone sammen. Men jeg anbefaler deg sterkt om å ikke satse på denne fyren, og gå videre. 

Hadde du vært en som han hadde vært virkelig interessert i, hadde han aldri sagt at han ikke er klar, og hvertfall ikke møtt noen andre. Husk at handlingene til menn viser mye mer enn ord - ord er ingenting uten handlinger. 

Prøv å date du også, prat med noen andre, møt noen andre. Ut i fra mitt perspektiv og ut ifra mine egne erfaringer, så er han rett og slett ikke interessert nok. Det er ingenting man kan gjøre for å endre hans perspektiv på det, det kan man aldri ellers. 

AnonymBruker
Skrevet

Ta med deg det positive og finn en annen mann. Det vil gjøre vondt i starten, men du vil i det lange løp ha det mye bedre! Det virker nok som at du aldri treffer noen som behandler deg så bra igjen, men det gjør du! og han behandler deg jo egentlig ikke bra i det hele tatt. MEN han har vist det hva du vil ha i et forhold. Ta det som en viktig erfaring! Dette er ikke din feil og du fortjener MYE bedre!!!!

Anonymkode: 153c6...341

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Du har allerede fått gode svar her, ta med deg erfaringen og se handling fremfor å bli revet med av fine ord.

Når du treffer den riktige kommer det til å føles enkelt, lett og naturlig. Ikke noe drama, ikke noe frem og tilbake, ingen tvetydige signaler, ingen venting, ingen angst. Erfaringsmessig er de fleste forhold som starter med så mye usikkerhet doomed. Vil du virkelig ha han nå hvis han velger deg? Vil du kunne føle deg trygg på han?

Ta med deg erfaringen videre og prøv å glem han, du fortjener så uendelig mye bedre enn det her. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (1 time siden):

Skjønner godt at du føler deg slik, det er aldri hyggelig å bli behandlet på den måten, spesielt når man føler at man hadde en fin tone sammen. Men jeg anbefaler deg sterkt om å ikke satse på denne fyren, og gå videre. 

Hadde du vært en som han hadde vært virkelig interessert i, hadde han aldri sagt at han ikke er klar, og hvertfall ikke møtt noen andre. Husk at handlingene til menn viser mye mer enn ord - ord er ingenting uten handlinger. 

Prøv å date du også, prat med noen andre, møt noen andre. Ut i fra mitt perspektiv og ut ifra mine egne erfaringer, så er han rett og slett ikke interessert nok. Det er ingenting man kan gjøre for å endre hans perspektiv på det, det kan man aldri ellers. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ta med deg det positive og finn en annen mann. Det vil gjøre vondt i starten, men du vil i det lange løp ha det mye bedre! Det virker nok som at du aldri treffer noen som behandler deg så bra igjen, men det gjør du! og han behandler deg jo egentlig ikke bra i det hele tatt. MEN han har vist det hva du vil ha i et forhold. Ta det som en viktig erfaring! Dette er ikke din feil og du fortjener MYE bedre!!!!

Anonymkode: 153c6...341

Chailatte skrev (1 time siden):

Du har allerede fått gode svar her, ta med deg erfaringen og se handling fremfor å bli revet med av fine ord.

Når du treffer den riktige kommer det til å føles enkelt, lett og naturlig. Ikke noe drama, ikke noe frem og tilbake, ingen tvetydige signaler, ingen venting, ingen angst. Erfaringsmessig er de fleste forhold som starter med så mye usikkerhet doomed. Vil du virkelig ha han nå hvis han velger deg? Vil du kunne føle deg trygg på han?

Ta med deg erfaringen videre og prøv å glem han, du fortjener så uendelig mye bedre enn det her. 

Takk for fine svar, jeg skal ikke ta ham tilbake og jeg skal ikke kontakte ham, har blokkert ham og grått fra meg, tenker dette er den siste kroken på døra der, og jeg er lei meg og det går også over en dag. Men det har vært vondt og tøft og vanskelig og jævlig, jeg ønsker ikke forholdet tilbake, men likevel vil jeg ha ham som om jeg er gal etter ham, men skal ikke! 

Anonymkode: d685c...c15

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...