adiva Skrevet 9. november 2005 #1 Skrevet 9. november 2005 Aner ikke hva jeg skal gi kjærsten min i julegave. Han har lixom alt, og er en ganske ordentlig type som liker dyre ting, og der kan jeg vel egentlig bare melde meg ut med en gang da jeg lever på lånekassa! Men kunne godt tenke meg å bruke et par tusen i gave om det skulle trengs. Er det noen som har noen gode tips? Kunne tenke meg å gi noe han kan ha når han er ute å reiser eller noe, som sier noe om oss eller meg eller som viser min kjærlighet eller noe, men aner ikke hva det kan være! Eller noe anna, han liker friluftsliv og klatring og slike ting, men har vel egentlig alt han trenger til det.. KOm med så mange tips som mulig, så blir jeg kjempeglad!!
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #2 Skrevet 9. november 2005 Er det ikke litt vel tidelig og begynne og tenke på jule gaver ?
Gjest lumina Skrevet 9. november 2005 #3 Skrevet 9. november 2005 slett ikke tidlig.... Har samme problem Desverre kan jeg ikke hjelpe deg så mye der.... Vi spleisa (+ litt avbet) på laptop og plasma tv, så skal bare gi noe lite i gave i år..... SLITER!!!!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 10. november 2005 #4 Skrevet 10. november 2005 Melder meg inn i klubben, jeg trenger også julegavetips
Annie Skrevet 10. november 2005 #5 Skrevet 10. november 2005 Har ikke peil jeg heller. I tillegg har han bursdag snart også.....
Puselure Skrevet 11. november 2005 #6 Skrevet 11. november 2005 Når jeg og mannen min ble kjærester, ga jeg ulike ting til jul og bursdag. Han har fått stjernetegnet mitt i smykke (det har han brukt hver dag i over 7 år!!) Han har fått klær, mansjettknapper i gull, slipsnål i gull, klokke, cd, belte, kortholder. Hva med pulsklokke, joggesko, gps, mp3 spiller, hodelykt, tekniske duppeditter, sovepose, ullundertøy, dvd-boks med favorittserien eller noe sånt.. Jeg synes det kommer litt an på hvilket forhold en har, om en er samboere, hvor lenge en har vært sammen. Vi kjøper julegave sammen, noe vi trenger til huset eller annet... Men jeg kjøper somregel en liten ting til han som ligger under juletreet, for kosens skyld I år regner jeg med at vi skal kjøpe noe til babyen!! Bilstol eller stellebord kanskje?? Vi har ikke diskutert det enda. Håper det er noen tips ihvertfall!! Det kommer an på interessene hans! Mannen min er lett å kjøpe til, har vært 8 år i Forsvaret, liker friluftsliv og tekniske duppeditter. Hadde ikke noe spesielt med smykker ol. Men jeg har jo fylt opp litt, og det blir nesten litt vanskeligere for hvert år å kjøpe gave. Han har bursdag i slutten av nov, og der står jeg litt fast!! Får se om jeg kjøper en kul genser fra Jack & Jones eller noe sånt
tommeline Skrevet 11. november 2005 #7 Skrevet 11. november 2005 Jeg vurderer å kjøpe flere smågaver til mannen min i år, og pakke inn enkeltvis i en stor eske. Siden han ikke ønsker seg noe stort, og jeg ikke kommer på noe spesielt han trenger. Tenker å fylle opp med cd, dvd, godlukt eller noe annet velværegreier, noe godteri, sodukobok (som han har blitt litt hektet på) ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå