Duff Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Av og til kjeder jeg meg og har ingen spesielle diskusjoner jeg følger. Her kan alle legge inn den diskusjonen som engasjerer deg mest akkurat nå.
Hunter7 Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 Frem til moderatorteamet bestemte seg for å kneble enhver diskusjon rundt modereringspraksisen, fulgte jeg med på diskusjonene i det som før regelrevideringen i forrige uke het "Ris og Ros". Nå flyttes enhver opprettet tråd til et privat forum hvor man som enslig bruker må diskutere mot moderatorteamet. Ingen andre brukere har mulighet til å lese og eventuelt gi sin støtte, komme med supplementerende informasjon, og/eller informere seg. I tillegg tillater moderatorteamet seg å fjerne innlegg under påskudd av at det er "avsporing", markere spørsmål som "løst" selv om verken problemstillingen eller spørsmålet på noen måte er besvart. 2 1 1
TheHairyToothfairy Skrevet 25. mai 2022 #3 Skrevet 25. mai 2022 Enig med Hunter7. Det er ikke vits i å følge med noe på diskusjoner mer, forumet fremmer ikke beskyttelse av egne brukere og sannferdighet i temaer. Forumet plasserer seg flere klasser bak Donald Duck i seriøsitet, blant Egmonts produkter. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 Telle-trådene er vel snart det eneste området som faktisk er verdt å tilbringe tid på. Kvaliteten på resten av forumet er nesten ikke-eksisterende... Anonymkode: 5bce1...8a1
Duff Skrevet 26. mai 2022 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Telle-trådene er vel snart det eneste området som faktisk er verdt å tilbringe tid på. Kvaliteten på resten av forumet er nesten ikke-eksisterende... Anonymkode: 5bce1...8a1 Takk, de har jeg ikke vert med i. Må kanskje prøve det 🙂
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #6 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Telle-trådene er vel snart det eneste området som faktisk er verdt å tilbringe tid på. Kvaliteten på resten av forumet er nesten ikke-eksisterende... Anonymkode: 5bce1...8a1 Duff skrev (17 timer siden): Takk, de har jeg ikke vert med i. Må kanskje prøve det 🙂 Best med sosial prat Anonymkode: 50288...f83 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå