AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 En indianer ringte meg en gang og fortalte meg at datamaskinen min ville spre virus. Jeg spurte ham hvordan han kunne vite det. Han sa at han var fra Microsoft, men jeg fortalte ham at jeg brukte Linux, så han la på. Hva er din historie? Anonymkode: 73284...d81
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): En indianer ringte meg en gang og fortalte meg at datamaskinen min ville spre virus. Jeg spurte ham hvordan han kunne vite det. Han sa at han var fra Microsoft, men jeg fortalte ham at jeg brukte Linux, så han la på. Hva er din historie? Anonymkode: 73284...d81 Indianer? Hvordan visste du at han var fra den amerikanske urbefolkningen? Anonymkode: aa9df...c30 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #3 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): En indianer ringte meg en gang og fortalte meg at datamaskinen min ville spre virus. Jeg spurte ham hvordan han kunne vite det. Han sa at han var fra Microsoft, men jeg fortalte ham at jeg brukte Linux, så han la på. Hva er din historie? Anonymkode: 73284...d81 Mente du kanskje indier? Mange slike luretelefoner kommer jo fra India. Anonymkode: 674a1...840
Klossmajor Skrevet 25. mai 2022 #4 Skrevet 25. mai 2022 Mange uærlige indere fra «Microsoft» har prøvd seg. Men ingen indianere. 1
Hedda-78 Skrevet 27. mai 2022 #5 Skrevet 27. mai 2022 Har blitt oppringt fra "Microsoft" noen ganger. Jeg gidder ikke å gjøre noe "morsomt" ut av det, jeg bare legger på. Jeg har hatt med Microsoft å gjøre i jobbsammenheng, men all dialog forgikk på mail, til dels krypterte mail. Ingen telefon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå