Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil vite alt om dette tema, tips og triks! Har en baby på 3 mnd og vil være føre var 🙂

Anonymkode: 3aac2...438

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt umulig å komme med tips på forhånd desverre, for det finnes jo uendelig mange måter søvnen kan endre seg på 😅 det eneste generelle er nok at dine dager blir mye bedre hvis du klarer å bare følge strømmen og rette deg etter babyens nye behov så fort som mulig, heller enn å prøve å tviholde på de vanene dere hadde fra før.

Det er også veldig dumt å ta sorgene på forhånd. Jeg har hatt en baby som ble helt krise ved fire mnd,  og en som ikke endret søvnvanene sine merkbart.

Anonymkode: 54b9f...e4d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er helt umulig å komme med tips på forhånd desverre, for det finnes jo uendelig mange måter søvnen kan endre seg på 😅 det eneste generelle er nok at dine dager blir mye bedre hvis du klarer å bare følge strømmen og rette deg etter babyens nye behov så fort som mulig, heller enn å prøve å tviholde på de vanene dere hadde fra før.

Det er også veldig dumt å ta sorgene på forhånd. Jeg har hatt en baby som ble helt krise ved fire mnd,  og en som ikke endret søvnvanene sine merkbart.

Anonymkode: 54b9f...e4d

Takk! Da satser jeg på at vi kommer oss gjennom det😅

Anonymkode: 3aac2...438

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så mye du kan gjøre for å være "føre var" enn å passe på at du har nok kaffe i hus ;) Det blir som det blir, og hvordan det blir for deg er det ingen som kan vite - og det er fint lite man kan gjøre med det. Øve seg på å puste med magen og "ta det som det kommer" og huske på at det blir bedre igjen. 

Anonymkode: dc361...1e4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...