Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #1 Skrevet 9. november 2005 noen som har en link til en side som viser bilder av vaginaer? Leste tråden om kjønnslepper og har tydeligvis ikke fått med meg hvor stor variasjon det finnes. Lurer på hvor jeg befinner meg på "skalaen"
Gjest gjest1 Skrevet 12. november 2005 #2 Skrevet 12. november 2005 Du kan ta en titt her, på Betty Dodsons side.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #3 Skrevet 13. november 2005 hmm.. der fant jeg en som minnet om meg..og der står detat klitoris kan vær vanskelig å finne! jippi!! da er det normalt. Foresten-fin side som viser mangfoldet....
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2005 #4 Skrevet 13. november 2005 Foresten-fin side som viser mangfoldet.... ← Ja, og jeg tror disse tegningene hun har laget er hennes egne nære venninner, så hun har ikke lett land og strand rundt for å finne de hun synes ser snålest og minst vanlig ut. Når et knippe venninner kan være så ulike som dette, så er ingen ting unormalt, rart eller stygt, egentlig - alt er normalt.
Venus_venus Skrevet 16. november 2005 #5 Skrevet 16. november 2005 noen som har en link til en side som viser bilder av vaginaer? Leste tråden om kjønnslepper og har tydeligvis ikke fått med meg hvor stor variasjon det finnes. Lurer på hvor jeg befinner meg på "skalaen" ← http://www.nesteklikk.no/20051115/72280.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå