Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er enslig. Hatt 4 lange forhold bak meg, men liksom aldri funnet en mann å ville stifte familie med. Nå er jeg singel og 39 år. Har ikke tid til å satse på å bli kjent med en som jeg tør å få barn med. Jobber som hjelpepleier og masse å gi. Jeg kan få et lån av familien ifm spermdonor på klinikk i Norge. Så tenker jeg også på adopsjon som enslig. Hva hadde dere gjort om enslig og veldig lysten på en sønn eller datter? Merker at jeg ikke klarer å bestemme meg. 

Anonymkode: 63ff4...584

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt donor, hvis du har lyst til å bære barnet selv. Vet ikke hvor mye noen av delene koster, men hvis det funker med en gang å skulle bli gravid for deg ville jeg gjort det. Adopsjon er garantert lengre prosess.

• Liker 2
Skrevet

Adopsjon kan nok være vanskelig alene dessverre. Synd det er sånn, mange barn der ute som trenger er godt hjem. 

AnonymBruker
Skrevet

Donor. Har gjort det selv, beste jeg har gjort i livet❤

Anonymkode: 03dc7...2f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene. Sorry, men jeg synes et barn har rett til en tilstedeværende far. Det er ekstremt egoistisk ovenfor barnet at det er til bare fordi mor skulle ha det koste hva det koste vil. 

Anonymkode: e719d...466

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde valgt donor, ikke fordi det er noe galt med adopsjon. Men som enslig så er det vanskelig å få adoptert, og det tar utrolig lang tid. 

Anonymkode: 7ec31...5e2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner et ektepar som er godkjent for adopsjon og har ventet på selve «utleveringen» i snart 3 år. Dette er altså etter at de har vært gjennom en langt prosess med å bli godkjent osv. Virker veldig belastende, selv om det helt klart er verdt det! Ville nok valgt donasjon❤️

Anonymkode: 29d16...c64

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville prøvd donor, og satt meg i adopsjonskø.