AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Del Skrevet 24. mai 2022 Jeg er 40 år, normalvektig(i flg bmi), sitter mye i bil og på jobb, mosjonerer med 40 min joggetur 3 ganger i uka. Ikke glad i styrketrening. Spiser relativt variert og sunt. Kan noen foreslå er treningsopplegg/øvelser for meg? Vil ha strammere lår og løfte rumpa🤪 Anonymkode: bac5a...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Del Skrevet 24. mai 2022 Da må du jo trene styrke for å øke muskelmassen. Er jo det som løfter rompa og gir strammere lår. Anonymkode: 04e5f...ddf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Del Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da må du jo trene styrke for å øke muskelmassen. Er jo det som løfter rompa og gir strammere lår. Anonymkode: 04e5f...ddf Skjønner at jeg må trene styrke, men trenger tips til program/øvelser.. ts Anonymkode: bac5a...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #4 Del Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner at jeg må trene styrke, men trenger tips til program/øvelser.. ts Anonymkode: bac5a...315 Jeg fikk mye mindre ridebukselår og strammere rumpe av å drite i å jogge, og heller begynte å gå/småløpe opp bakker, samt knebøy og utfall. Anonymkode: 5755e...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlie93993 Skrevet 25. mai 2022 #5 Del Skrevet 25. mai 2022 Bruk Bailey Brown eller Beautiful Boho Yoga på youtube, de har korte og effektive øvelser som kan gi løft forskjellige steder. Kommer an på hvor "mye" du orker å trene men de har relativt korte videoer, og øvelser de fleste kan gjøre uten at du blir dødssliten med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #6 Del Skrevet 25. mai 2022 Bør jeg trene tung styrke med få rep? ts Anonymkode: bac5a...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 25. mai 2022 #7 Del Skrevet 25. mai 2022 Skal du ha et skikkelig program må fu betale for det hos en PT e.l. Trenger ikke være så dyrt, men da får du hvertfall et skikkelig program tilpasset deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlie93993 Skrevet 25. mai 2022 #8 Del Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bør jeg trene tung styrke med få rep? ts Anonymkode: bac5a...315 Du kan kontakte pt hvis du vil ha noe som er tilpasset deg, enten det er kun treningsprogram eller treningsprogram og matplan for å få mest mulig resultater. Alt får resultater med en gang når du ikke er vant til noe særlig trening, men vil du få bedre resultater over lengre tid må du selvsagt legge til mer og mer vekt. Så du kan jo starte lett, også legge til vekt og trene mer styrke. Men hvis du ikke er særlig på treninga nå ville jeg starte med det basice og bygd deg opp. Matplan har også mye å si når det kommer til å skulle danne muskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå