Gjest siljan Skrevet 9. november 2005 #1 Skrevet 9. november 2005 Har kjøpt meg noen nye kjempefine støvletter med litt snøring rundt og sån hæl som det er mye av nå(som går over hele skoen) dårlig til å forklare:).. kunne sett for meg at disse passer fint til et litt røft skjørt og tykkstrøpebukser. Er dette fint?
Gjest Anerikke Skrevet 9. november 2005 #2 Skrevet 9. november 2005 Jeg syns skjørt, strømper og støvletter er kjempefint! Går stort sett med det nå på høsten. Er det kilehæl du mener?
Gjest Siljan Skrevet 9. november 2005 #4 Skrevet 9. november 2005 Jeg syns skjørt, strømper og støvletter er kjempefint! Går stort sett med det nå på høsten. Er det kilehæl du mener? ← hehe:) det var det jeg mente ja
Gjest siljan Skrevet 9. november 2005 #6 Skrevet 9. november 2005 Da får jeg gå til innkjøp av et litt røft høstskjørt i morgen;) takker for synspunkter:)
Transe Skrevet 9. november 2005 #7 Skrevet 9. november 2005 Det er nå det ty til når en som meg ikkevil bruke bukse. Men liker best en tynn sommerkjole men da må jeg dra lenger syd i verden.
Gjest gjesten Skrevet 12. november 2005 #8 Skrevet 12. november 2005 Er det fint med dongeriskjørt til tykkstrømpebukse og støvletter???
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2005 #9 Skrevet 12. november 2005 Jeg syns skjørt, strømper og støvletter er kjempefint! Går stort sett med det nå på høsten.
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2005 #10 Skrevet 12. november 2005 Er det fint med dongeriskjørt til tykkstrømpebukse og støvletter??? ← Jepp, så lenge skjørtet ikke er altfor lyst på farge.
Gjest 1111 Skrevet 12. november 2005 #11 Skrevet 12. november 2005 Det går jeg med nesten hele året jeg, bortsett fra sommer og de kaldeste vinterdagene.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #12 Skrevet 12. november 2005 Det synes jeg også er kjempefint! Men jeg synes det er vanskelig å finne gode, tykke strømpebukser.... Noen tips til butikker eller nettsteder? ca str. 42.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #13 Skrevet 12. november 2005 hvilken farge burde strømpebuksen være da? sort eller?
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2005 #14 Skrevet 12. november 2005 Farge er avhengig av antrekket ellers, og av hva slags farge det er på støvlettene. Til brune støvletter ville jeg ikke brukt svarte strømper, men mørkebrunt er fint. Til svart går det aller meste.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #15 Skrevet 12. november 2005 hvilken farge burde strømpebuksen være da? sort eller? ← Når jeg har dongeriskjørt eller tykt tweedskjørt, bruker jeg mørkebrune tykke strømpebukser til brune støvletter, eller sort til sorte støvletter. Har også en kul tykk strømpebukse med striper i mørkebrun, sort, offwhite og koksgrått, som går til begge støvlettpar.
Brunhilde Skrevet 13. november 2005 #17 Skrevet 13. november 2005 Det synes jeg også er kjempefint! Men jeg synes det er vanskelig å finne gode, tykke strømpebukser.... Noen tips til butikker eller nettsteder? ca str. 42. ← H&M og Lindex. Jeg har kjøpt begge stedene.
Gjest Varg-Menja Skrevet 13. november 2005 #18 Skrevet 13. november 2005 Jeg synes det er fint, og går med skjørt nesten hele høsten/vinteren selv, synes det blir varmere enn bukser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå