AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Ja, jeg vet. Det er ikke slik at man kan "bestemme" for å få seg en bestevenn bare plutselig, det er jo noe som skjer gradvis om man har en god og trygg relasjon med hverandre i over en tid. Jeg har vært ganske ensom en stund nå og har så innmari lyst på nye venner, eventuelt en bestevenn også som jeg kan være sosial med, dele alt med og rett og slett prate om alt med. Jeg har hatt ei bestevenninne før, men kontakten har bare gradvis gått nedover og relasjonen er nå slutt for oss begge. Men jeg savner virkelig å ha noen ved min side. De fleste av vennene mine har flyttet og startet sine egne liv, så her sitter jeg og sliter alltid med å finne noen å være sosial med. Så jeg ender opp med å bare ikke gjøre noe til slutt, siden jeg ikke har noen å spørre. Jeg synes det er svært vanskelig å skulle finne måter å skaffe venner på, så derfor tenkte jeg å spørre dere. Hva er det man gjør? Hvor skal man være? Har dere noen gode anbefalinger til å få nye venner? Jeg vil forresten ikke studere, så det er ikke aktuelt. Hvor er det man drar? Jeg har ikke peiling... Anonymkode: 43cd8...f81
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 På jobb da, har du noen der du kan møte privat? Søk på en DNT tur i sommer? Anonymkode: ed661...203
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #4 Skrevet 24. mai 2022 Har du muligheten til å reise, reis! Ta et studie eller kurs og du møter mange. Eller skifte jobb,Jobb som frivillig. Håper du finner noen du klaffer med sosialt 💛 Anonymkode: ee950...75f
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #5 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): På jobb da, har du noen der du kan møte privat? Søk på en DNT tur i sommer? Anonymkode: ed661...203 Dårlig tips, da får man ikke koblet av jobben. Blir utrolig slitsomt. Jeg bytta jobb pga dette, så nå kan jeg bruke fritiden på eks-kollegaer Anonymkode: b78a2...0a9
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #6 Skrevet 25. mai 2022 Jeg fikk en bestevenn for 3-4 år siden (jeg var i slutten av 30-år). Grunnen var at jeg var veldig snill mot ei jeg akkurat ble kjent med som skulle flytte. Jeg hjalp henne med flyttingen, malte og stylet leiligheten hennes for salg osv. Så spurte hu om hu kunne komme en tur til meg og ta med en venninne. Jeg er ikke noe glad i besøk av folk jeg ikke vet hvem er, så jeg tenkte «neeeeei», men sa ja likevel. Denne venninnen ble min nye bestevenn! 🫶🥰 Anonymkode: c049c...5b0
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #7 Skrevet 25. mai 2022 Glem bestevenn greia hvertfall da Det trenger man ikke i voksen alder. Anonymkode: b78a2...0a9
Myml1 Skrevet 25. mai 2022 #8 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Glem bestevenn greia hvertfall da Det trenger man ikke i voksen alder. Anonymkode: b78a2...0a9 Min bestevenn er min mann. Alle trenger noen å kunne snakke med åpent og ærlig, så om man da er singel, kan det bli ensomt
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #9 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Glem bestevenn greia hvertfall da Det trenger man ikke i voksen alder. Anonymkode: b78a2...0a9 Jeg er litt enig. Det er godt å ha noen å prate med og treffes i blant, men jeg tror bestevenn som voksen kan bli litt for intenst. Jeg tror for begge parter. Jeg vet at for min del ville jeg blitt for involvert og begynt å forvente ting, men jeg hadde heller ikke hadde orket det samme fra en motsatt part 🙈Så da er det mye bedre å ha litt avstand og frie tøyler, men samtidig ha god kontakt når man møtes.😊 Anonymkode: b8567...aa5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #10 Skrevet 25. mai 2022 Myml1 skrev (3 minutter siden): Min bestevenn er min mann. Alle trenger noen å kunne snakke med åpent og ærlig, så om man da er singel, kan det bli ensomt Det er min mann og. Pluss min mor. Men jeg skjønner at for single kan det være et savn etter en nær person. Anonymkode: b8567...aa5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #11 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er litt enig. Det er godt å ha noen å prate med og treffes i blant, men jeg tror bestevenn som voksen kan bli litt for intenst. Jeg tror for begge parter. Jeg vet at for min del ville jeg blitt for involvert og begynt å forvente ting, men jeg hadde heller ikke hadde orket det samme fra en motsatt part 🙈Så da er det mye bedre å ha litt avstand og frie tøyler, men samtidig ha god kontakt når man møtes.😊 Anonymkode: b8567...aa5 Jeg tenker også det blir for intenst. Selv har jeg folk der alt kan snakkes om, men ser ikke på de som bestevenner for det. Liker å være fri jeg, ikke bli for forpliktet. Vandt med å reise mye, derfor blitt en vane å snakke med mennesker uten å kjenne de for mye. Du må være din egen bestevenn, forholdet du har til deg selv er veldig viktig i livet. Er der man må starte, å bli selvstendig. Stå støtt på egenhånd. Anonymkode: b78a2...0a9
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #12 Skrevet 25. mai 2022 Myml1 skrev (21 minutter siden): Min bestevenn er min mann. Alle trenger noen å kunne snakke med åpent og ærlig, så om man da er singel, kan det bli ensomt Det trenger ikke være en "bestevenn". Snakke kan man gjøre med mange. Anonymkode: b78a2...0a9
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #13 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Glem bestevenn greia hvertfall da Det trenger man ikke i voksen alder. Anonymkode: b78a2...0a9 Jeg er uenig. Min bestevenn er verken intens eller en jeg føler på ting overfor, men hun ordnet feks feiring for meg da jeg hadde rundt tall og jeg for henne. Hun stiller opp hvis jeg er syk og mannen er bortreist. Det er mange jeg kan ta en kaffe med, men få det er så naturlig å sende en melding til med «kaffe nå?» eller noe sånt som henne. Anonymkode: c049c...5b0
Majer Skrevet 25. mai 2022 #14 Skrevet 25. mai 2022 Hvor gammel er du og har du noen hobbyer? Det har en del å si på hvordan man kan gå fram.
Gjest ti10 Skrevet 25. mai 2022 #15 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det trenger ikke være en "bestevenn". Snakke kan man gjøre med mange. Anonymkode: b78a2...0a9 Det er greit nok, men det er ikke alle man vil eller kan snakke om alt med.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #16 Skrevet 25. mai 2022 Orienter deg mot andre innflyttere (både norske og fra andre land). De som er fastgrodde på stedet, er som regel lite motiverte for å bli kjent med nye mennesker. Anonymkode: 9e1b6...ad7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå