Gå til innhold

Hvis moren din la ut lettkledde bilder av seg selv på Instagram ukentlig. Hvordan hadde du reagert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som dette.

Anonymkode: 78f64...259

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått henne umyndiggjort, det hadde tydet på svært akutt sykdom av noe slag. Men så er heller ikke moren min kjendis - de lever i en annen verden med andre regler...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enten:

1. Hun er nysingel og vil sjekke ståa. Litt kleint for min del.

2. Hun har begynt og trene og vil vise frem figuren. Bare bra det, men kanskje styre unna bikinibildene.

3. At hun begynner og bli desperat noe som bare er trist.

Anonymkode: 98f8f...aef

Skrevet

Jizzes.. Hadde min mor gjort det der og på toppen av det hele hatt tilhengere så skulle jeg gjerne gitt henne en klapp på skulderen.. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde tatt en alvorsprat med henne. 

AnonymBruker
Skrevet

Bedre enn trusebrettingen britney spesrs gjør på nesten alle bildene hun legger ut på insta etter hun ble myndig..

Anonymkode: 57d15...a28

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville som Daria vært alvorlig bekymret for hennes helsetilstand. Å kontakte fastlegen hennes hadde nok vært første skritt. Greit nok at noen utagerer ved store livsomveltninger, men dette vil være en for stor endring for min mor. Hjernesvulst ville vært første bekymring, alternativt akutt demens eller hjerneslag.

Anonymkode: 02513...5bf

Skrevet

Jeg hadde rett og slett blitt flau... Hadde tatt en alvorsprat med henne. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville blitt svært overrasket, mest fordi hun gikk bort for ti år siden. 

Anonymkode: ac923...359

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tipset henne om OnlyFans 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er drittlei damer som skal kle av seg og se unge ut for alderen, så om en aldersadekvat 75-åring hadde gjort det, hadde det faktisk vært litt befriende. 

Anonymkode: 29d61...e52

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært stolt om moren min så ut som Liz Hurley hvertfall.

Anonymkode: 33cdb...565

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er pinlig om de har barn eller ikke. Det er så utrolig mye kroppsfokus. "Alle" skal vise frem kroppen sin hele tida. Syns det er slitsomt. Kroppspositivitet syns jeg også er bånn i bøtta. Kan man ikke heller bare være seg selv og heller feire hva man får til og ikke bare hvordan man ser ut? Hva med å feire å være snill, omtenksom, smart? "Alt" skal handle om kropp og merkeklær og alt mulig slags dritt som ikke betyr noe som helst...

Anonymkode: a42c8...b91

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde daua av flauhet.

Jenter/damer og de få menn som holder på med sånt, burde ikke være foreldre i det hele tatt.

Anonymkode: 50c34...8f3

Skrevet
Daria skrev (8 timer siden):

Fått henne umyndiggjort, det hadde tydet på svært akutt sykdom av noe slag. Men så er heller ikke moren min kjendis - de lever i en annen verden med andre regler...

Man blir bare umyndiggjort hvis man ikke er samtykkekompetent.

Man blir ikke umyndiggjort for å tørre å leve livet sitt utenom folks forventninger. 

Jeg er glad min mor ikke kommersialiserer seksualitet, uansett alder eller foreldrestatus.

I 2022 har vi kommet så langt som at skeive har lov til å ha en seksualitet. Godt kvinner og eldre kvinner skal fortsatt late som de ikke har det, og det er fortsatt stuerent , til og med for kvinner, å rakke ned på dem som går utenfor normen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...