AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Vi gifter oss til høsten - en anelse forhastet, og trenger tips til hvor vi skal holde middag og fest! Vi gifter oss mest av formelle årsaker da vi har vært sammen i 15 år og har tre barn sammen, men vil gjerne feire dagen med familie og gode venner. Målet er laidback stemning, god mat og god vin, så lite stivt som overhodet mulig. Jeg tenker å ha på meg kjole fra Pia Tjelta, invitasjonene kommer på SMS eller Messenger og vi ønsker ikke veldig mange taler (det kan man jo ikke kontrollere...), fotografering og mye jobb med å gjete og sluse gjester hit og dit før og etter middagen. Jeg har hørt med Ekebergrestauranten, Nedre Foss Gård og Vøienvolden gård på Sagene, men de har dessverre ikke ledig den aktuelle datoen. Grefsenkollen har ledig, men da jeg fikk oversendt liste med tilbud ble jeg litt svett av hele opplegget de la opp til og følte at det vokste litt over hodet på meg. Jeg vurderer videre kjelleren på Statholdergaarden og skal høre med de, men trenger tips og erfaringer til andre egnede lokaler! Vi blir ca. 35-40 stykker, budsjettet er ganske stort (ca. 75 000?) og som sagt - ønsker å fokusere på en fin og morsom kveld med mannen min og de vi er glad i og ikke "alt annet" som et bryllup medfører! Anonymkode: c597e...0bc
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 Månefisken? Karl Johans Gate 37? Anonymkode: b0168...f3e
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #3 Skrevet 27. mai 2022 Fredriksborg på Bygdøy. Har vært på fest der en gang, og kan se for meg at det gir en fin ramme for et passe uformelt og gøy bryllup. https://fredriksborg.net (Men det kan nok hende vi legger litt forskjellig i det – jeg tenker i alle fall ikke på verken Ekebergrestauranten eller Statholdergaarden som spesielt laid back.) Anonymkode: 4ca85...266
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå