Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #1 Skrevet 9. november 2005 Er i et godt forhold, men har falt veldig for en annen nå... Jeg har det bra sammen med kjæresten min, men følelsene virker å være helt borte. Det har vært litt flørting med han andre, men han er også i et forhold. Er utrolig forelsket i han, og tenker på han absolutt hele tiden! Men jeg er litt redd for at han kan være en rundbrenner, har hørt rykter om det...Men hvordan kan jeg egentlig vite om ryktene jeg hører er sanne? Skal jeg heller bare stole på han, og at det bare er meg han flørter med? Det har enda ikke skjedd noe mer enn flørting mellom oss, men jeg er redd jeg har lite motstandskraft hvis han vil at det skal skje noe mer... Har bare utrolig lyst på han! Noen andre som har vært i samme situasjon? Hva gjorde du/dere da?
Litt Lost Skrevet 9. november 2005 #2 Skrevet 9. november 2005 Hvorfor bry deg om han er rundbrenner? Du er jo i et forhold. Du står i et verre lys enn han uansett om du velger å være utro.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #3 Skrevet 9. november 2005 Hei! Verre lys hvordan da? Gjerne utdyp! :icon_neutral:
Gjest Aloha Skrevet 9. november 2005 #4 Skrevet 9. november 2005 Hadde jeg vært i din situasjon ville jeg iallfall gjort det slutt med kjæresten, før jeg gjorde noe så dumt som å være utro. Det er forferdelig stygt gjort å holde partneren "på vent" mens man tester ut en annen. Så lenge du har en annen burde det i utgangspunktet ikke vært viktig om den andre er interessert i deg eller ei.
Trampe Skrevet 9. november 2005 #5 Skrevet 9. november 2005 Hei! Verre lys hvordan da? Gjerne utdyp! :icon_neutral: ← Hva er verst - å være singel, fri og frank og da være rundbrenner eller å faktisk være bundet til noen for så å være utro? Sett deg i kjæresten din sin situasjon. Har du ikke lyst til å være sammen med ham så gå fra han da vel. Men vær ikke utro. Det er å synke så dypt...
Litt Lost Skrevet 9. november 2005 #6 Skrevet 9. november 2005 Poenget mitt var: hva i alle dager er så viktig med at det kun er deg han flørter med? Du er jo i et forhold uansett. Og han er i et forhold, ja da er svaret enkelt: du er ikke den eneste han flørter med, han har damen sin! Du står i et verre lys nå simpelthen fordi du planlegger å være utro, men er bekymret for at han du skal være utro med er en rundbrenner. Ser du ikke ironien her?
babyboy Skrevet 15. november 2005 #7 Skrevet 15. november 2005 Om det går rykter om at en gutt er rundbrenner, og han ser passe ok ut, så er han som regel det. Gutter som ser helt gjennomsnittelige ut og ikke får noe særlig damer, risikerer heller ikke å få rykte på seg for å være rundbrennere. Å være rundbrenner er nærmest en hedersbetegnelse, og hedersbetegnelse må man gjøre seg fortjent til. Gjør oppmerksom på at det ikke går den andre veien. Jenter som blir omtalt som luddere eller horer, er som regel ikke det. Snarere er det vel det at de knuller/er sammen med andre enn vedkommende som kaller dem ludder/hore. Så ja: han er nok en rundbrenner. Men sats på ham for det. Virker ikke som mannen din er noe tess. Dessuten overveier du å være utro, og det som kommer til å skje er at rundbrenneren knuller deg og dumper deg, og du kommer til å sitte igjen med kjærlighetssorg - velfortjent. -Babyboy
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #8 Skrevet 16. november 2005 Takk for befriende og oppklarende svar, Babyboy! Bra å få det fra en manns synspunkt...
miss idaho Skrevet 16. november 2005 #9 Skrevet 16. november 2005 Å være utro er ikke noe alternativ spør du meg. Slå opp og gyv løs på han etterpå, men ikke sår partneren din unødig med å bedra han i tillegg.
waco Skrevet 16. november 2005 #10 Skrevet 16. november 2005 kjærlighetssorg? hu kommer ikke bare til å angre, - men skylder på kjæresten sin for at kjæresten ikke var oppmerksom nok slik at hun måtte ut å pule. Problemet med damer er at de er ansvarsfraskrivere.
valentino Skrevet 17. november 2005 #11 Skrevet 17. november 2005 Jeg har det bra sammen med kjæresten min [...] Det har vært litt flørting med han andre [...] jeg er litt redd for at han kan være en rundbrenner, har hørt rykter om det [...] ← Oioi! Dette er en artig kveld på dette forumet. Trådstarter er i et forhold hvor hun vet nøyaktig hvor hun har gutten sin. Han er sikkert veldig glad i henne. Så møter hun en drittsekk. Han er kanskje til og med rundbrenner. En ekte PLAYER. Hva skjer? Jo, hun blir tiltrukket av han! Overranskende? Nope! Jeg nevner igjen at jenta avslutter 90 % av alle forhold. Ha en fin dag!
valentino Skrevet 17. november 2005 #12 Skrevet 17. november 2005 Problemet med damer er at de er ansvarsfraskrivere. ← Korrekt. Det er ALDRI typen som er problemet i følge jenta. Han er så snill og søt att det. Men i virkeligheten er det akkurat det som er problemet: At typen er så snill og søt. Hun vet nøyaktig hvor hun har han. Derfor blir de mystiske så uendelig mye mer interessante.
valentino Skrevet 17. november 2005 #13 Skrevet 17. november 2005 (endret) Slå opp og gyv løs på han etterpå ← Samvittighet? Har du hørt om det? Det er en sånn følelse mennesker får inni seg når de har såret noen andre. Noen får ikke den følelsen. De har en personlighetsforstyrrelse. Jeg siterer denne nettsiden: "de har en personlighetsforstyrrelse. De er [...] følelseskalde, egosentriske, manipulerende, moralløse og uten evne til å føle skyld. De utnytter andre mennesker for å oppnå sine mål" Endret 17. november 2005 av valentino
Gjest sweetie pie Skrevet 17. november 2005 #14 Skrevet 17. november 2005 Er i et godt forhold, men har falt veldig for en annen nå... Jeg har det bra sammen med kjæresten min, men følelsene virker å være helt borte. Det har vært litt flørting med han andre, men han er også i et forhold. Noen andre som har vært i samme situasjon? Hva gjorde du/dere da? ← Ja, jeg har vært i samme situasjon. Hva jeg gjorde? Jeg fulgte hjertet. For man lever bare en gang. Nå er jeg og HAN jeg drev og flørtet med vært sammen i et halvt år. Eks samboeren min har det også bra. Var sammen med han i 6 år og hadde det fint. Men følelesene var bare ikke der lenger, så jeg levde livet og gikk inn i et forhold med han jeg flørtet med, selv om jeg var i et langvarig forhold. Nå går det jo bare bra med alle parter.
Gjest Piper Skrevet 17. november 2005 #15 Skrevet 17. november 2005 Skal du først finne ut om han andre er noe for deg, før du avslutter forholdet til den du er med nå? Sånn at du rett og slett sikrer deg selv, fra å bli alene? Utrolig frekt og respektløst ovenfor han du er sammen med, for han bør faktisk få noe å si i en slik sak han også. Kanskje du rett og slett bør snakke med han om dette, for da kan jo han bestemme om han ønsker å fortsette med deg eller ikke. Uansett så løser det ingen problemer, med å være utro. Du gjør det bare verre for både deg selv om den du er sammen med. Hva ville du gjort, om han du er sammen med tenkte som deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå