Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jada, jada... Man kan aldri vite sikkert gør babyen er født... Men jeg har fått vite jente både på TUL i uke 13 og OUL i uke 19. Ved siste undersøkelse sa jordmor: "der er det en kjønnsleppe". Kan jeg da føle meg ganske trygg på at det faktisk er en jente vi venter? 

Anonymkode: 2a840...d3c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 9f4b8...d1c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvo for har du forresten sånt behov for å være SÅ sikker?:)

• Liker 1
Skrevet

Vil tro det..men vi fikk også vite jente..og håpet jo..og heldigvis kom det ut en jente:)

Du kan jo ta 3d bilde..da vil du iallefall se det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvo for har du forresten sånt behov for å være SÅ sikker?:)

Fordi det er kjipt å handle inn typiske jenteting hvis det er en gutt. 

Sofakona skrev (4 minutter siden):

Vil tro det..men vi fikk også vite jente..og håpet jo..og heldigvis kom det ut en jente:)

Du kan jo ta 3d bilde..da vil du iallefall se det

Ja, har planer om å ta 3D-ultralyd om noen uker 😊

Anonymkode: 2a840...d3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ganske sikkert, men man kan aldri være 100 % sikker på jente. Er alltid en bitteliten sjanse for at det er en gutt som har gjemt utstyret sitt.

Anonymkode: 377e6...eac

• Liker 1
Skrevet

Hvis de først sier et kjønn og ikke sier de er usikre så kan du stole på det. Det er sjelden de tar feil selv om det selvsagt skjer innimellom. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi det er kjipt å handle inn typiske jenteting hvis det er en gutt. 

Ja, eller finne et navn, og kalle babyen det i 20 uker.. greit nok mange (jeg er uenige med) sier det ikke er noe som heter jente og gutteklær, men man kan ikke si det samme om jente og guttenavn iallfall! 🙂

Hun var nesten sikker på tidlig ultralyd, 100% sikker på OUL.. men når jeg hadde født, før jeg fikk holde babyen, kom ei jordmor inn og bare "åååh se på han", hæ var det ikke jente likevel?! "Åja jeg så visst feil, det var jo jente det her " haha ble satt ut et øyeblikk. En gutt hadde så klart vært like velkommen, men jentenavnet var jo klart, og det hadde for meg sett helt rart ut å kjøre han hjem med den rosa bamsedressen jeg hadde tatt med 😆 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...