AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Hvordan ble syklusen etterpå? Skal i utgangspunktet ha el til helgen, så har begynt å teste med strimler. De er foreløpig Mega svake, så tester ikke med digital før litt nærmere helgen.. Anonymkode: 8f54e...c1a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 Jeg ble gravid mnden etter kjemisk. Hadde nærmest normal syklus igjen, med el et par dager etter det jeg forventet 😊 Anonymkode: 914b7...62e 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 Jeg ble gravid måneden etter kjemisk. Da kom blødningen fem dager etter forventet mens og positiv test. Neste eggløsning kom som normalt, ut i fra at hele syklusen var forskjøvet med ca fem dager. Anonymkode: 2be40...2ac 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #4 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ble gravid måneden etter kjemisk. Da kom blødningen fem dager etter forventet mens og positiv test. Neste eggløsning kom som normalt, ut i fra at hele syklusen var forskjøvet med ca fem dager. Anonymkode: 2be40...2ac Ble du altså gravid på første el etter? Og gikk det bra da? Bra du ble raskt gravid etterpå♥️ Anonymkode: 8f54e...c1a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #5 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg ble gravid mnden etter kjemisk. Hadde nærmest normal syklus igjen, med el et par dager etter det jeg forventet 😊 Anonymkode: 914b7...62e Hadde du mens i mellom? Altså etter blødningen fra kjemisk? Eller ble du gravid på første eggløsning etter? Så bra du ble gravid igjen ♥️ Anonymkode: 8f54e...c1a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #6 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde du mens i mellom? Altså etter blødningen fra kjemisk? Eller ble du gravid på første eggløsning etter? Så bra du ble gravid igjen ♥️ Anonymkode: 8f54e...c1a Takk😘 Hadde kun en slags mensen som var den kjemiske blødningen 😊 Anonymkode: 914b7...62e 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #7 Skrevet 24. mai 2022 Ble gravid mnd etter kjemisk. Eneste forskjellen på syklus var at el kom litt senere enn vanlig😊 fikk bekreftet at det var en kjemisk/tidlig sa 28.april i fjor, så den skjedde litt før det da, og hadde el 6.mai 😊 Anonymkode: a85d1...f92 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå