AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Er det noen som vet hvorfor man ikke kan utføre hjemmeabort etter uke 9? Anonymkode: 75afa...c29
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det noen som vet hvorfor man ikke kan utføre hjemmeabort etter uke 9? Anonymkode: 75afa...c29 Jeg har gjort dette ved et uhell. Da jeg hadde en spontan abort i uke 13. det var helt jævlig. Var som en liten fødsel, rier i mange timer, knepp i magen og vannavgang, blod OVER ALT!!, og kom ut mye rart. Skulle ønske jeg var på sykehuset i kontrollerte omgivelser hvor noen kunne fortelle meg at alt var normalt og at jeg ikke holdt på å dø og gitt meg noe bedre smertestillende. Har innsett i etterkant at jeg egentlig skulle ringt ambulanse. Men men Anonymkode: 5c221...253
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 Fordi det kan være farlig. Anonymkode: 670fb...feb
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #4 Skrevet 10. juni 2022 Kan? Jeg ble sendt hjem i uke tolv for å "la naturen gjøre jobben sin" Gikk gjennom en minifødsel og hadde en liten begravelse (meg og mannen) dagen etter. Verst var det store sjokket da det kom ut av meg og jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre av den. Lå på gulvet i badet helt ensomt og i forferdelig smerte. Nesten som automatikk plukket jeg den opp med papir og pakket den godt i posen til dagen etter. Brukte egenmelding 1 dag og på jobb 100% tiden etter. Anonymkode: 40e69...719
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #5 Skrevet 10. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kan? Jeg ble sendt hjem i uke tolv for å "la naturen gjøre jobben sin" Gikk gjennom en minifødsel og hadde en liten begravelse (meg og mannen) dagen etter. Verst var det store sjokket da det kom ut av meg og jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre av den. Lå på gulvet i badet helt ensomt og i forferdelig smerte. Nesten som automatikk plukket jeg den opp med papir og pakket den godt i posen til dagen etter. Brukte egenmelding 1 dag og på jobb 100% tiden etter. Anonymkode: 40e69...719 Hørtes forferdelig ut. Hvem sendte deg hjem? Legevakt? Fastlegen? Anonymkode: f2ea7...e22
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #6 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kan? Jeg ble sendt hjem i uke tolv for å "la naturen gjøre jobben sin" Gikk gjennom en minifødsel og hadde en liten begravelse (meg og mannen) dagen etter. Verst var det store sjokket da det kom ut av meg og jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre av den. Lå på gulvet i badet helt ensomt og i forferdelig smerte. Nesten som automatikk plukket jeg den opp med papir og pakket den godt i posen til dagen etter. Brukte egenmelding 1 dag og på jobb 100% tiden etter. Anonymkode: 40e69...719 😳 det der høres jo ikke greit ut i det hele tatt Anonymkode: f17c5...91b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå