AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Hei, Er det noen her som har opplevd å få beskjed om at de venter en gutt på ordinær ultralyd i uke 19, men at det kom ut en hente? Jeg fikk nemlig beskjed om gutt (fikk se penis osv.) men klarer ikke riste av meg jentefølelsen. Før noen sier noe, så er jeg superfornøyd med en liten gutt❤️❤️ Anonymkode: 9375b...1ba
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 Jepp😅men heller mer at de ikke var usikker men hellet mest mot gutt, kom jente Anonymkode: a720a...c8f
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 Vi fikk et ganske klart og tydelig bilde av utstyret hans, så må si jeg blir forvirret, skuffet og litt skremt om det kommer ut ei jente 😅 tror det er mest vanlig omvendt, at oul tror det er jente også kommer det en gutt. Anonymkode: d7980...aa9 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #4 Skrevet 24. mai 2022 Hvis de har sett penis på ultralyd, er det 100 % sikkert en gutt. Hvilken følelse man har av kjønn er nettopp det, en følelse. Det har ingenting med virkeligheten å gjøre. Man blir ikke synsk fordi man er gravid Anonymkode: c7d22...8e4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #6 Skrevet 24. mai 2022 Hvis du har sett penis er det nok en gutt. Vanligere å ta feil den andre veien Anonymkode: 5cd54...10a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #7 Skrevet 24. mai 2022 Ja jeg skulle hete Petter, men var til alles overraskelse en jente. Anonymkode: 7b8aa...78a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #8 Skrevet 24. mai 2022 Her så jordmor og samboer tydelig penis nesten så fort ultralyd apparatet traff magen min, og gutt var det. Jeg skjønte aldri va de så, selv når hun leita den frem igjen og pekte på skjermen 😂 Hadde en liten følelse på jente også, men hadde et par ultralyder til løpet av svangerskapet og alle sa gutt, så jeg måtte bare stole på legene til slutt 😅 Anonymkode: 1adfb...399
Kaneel Skrevet 24. mai 2022 #9 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, Er det noen her som har opplevd å få beskjed om at de venter en gutt på ordinær ultralyd i uke 19, men at det kom ut en hente? Jeg fikk nemlig beskjed om gutt (fikk se penis osv.) men klarer ikke riste av meg jentefølelsen. Før noen sier noe, så er jeg superfornøyd med en liten gutt❤️❤️ Anonymkode: 9375b...1ba Min datter opplevde det. Når ungen ble født skjønte vi hvorfor de hadde trodde det var gutt.. super hoven nedentil og kjønnslepper og klitoris var opphovnet og nærmest vrengt utover.. etter en god uke helt normalt
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #10 Skrevet 24. mai 2022 Fikk vite jente, men ut kom en gutt 😅 Dette var i 2016. Var på 3 ul, men han lå alltid med samlede ben opp mot magen (så gjemte nok utstyret) Ei annen jeg kjenner fikk vite gutt på alle ultralyden, men ut kom jente. Fikk vite i ettertid at det var navlestrengen som lå på en sånn måte at det så ut som penis 😅 Anonymkode: 5d773...04d
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #11 Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvis de har sett penis på ultralyd, er det 100 % sikkert en gutt. Hvilken følelse man har av kjønn er nettopp det, en følelse. Det har ingenting med virkeligheten å gjøre. Man blir ikke synsk fordi man er gravid Anonymkode: c7d22...8e4 Nei, det kan være klitoris eller kjønnslepper som henger litt ut. Skjedde med en venninne. Hun hadde til og med ekstra oppfølgning og flere ekstra ultralyder gjennom svangerskapet. Ble sagt hver gang at det var en gutt, men ut kom en jente. De ble ekstremt overrasket. Anonymkode: 747ff...221
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå