Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg feil om jeg får dårlig selvfølelse av at jeg tar partneren i å runke i det jeg kommer inn døra hjemme, etter at vi hadde en fin runde sammen for bare litt over 24 timer sammen?  😱Han ble også litt furt å sa at jeg burde ha sendt melding før jeg kom hjem slik at jeg ikke skulle ta han i å runke..  

Jeg er sikkert litt teit, men det får meg til å undre på om han faktisk nøt stunden vi hadde sammen😱 var jeg god nok liksom, og burde jeg si noe til partner???

Mvh. Usikkerheta sjæl

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at det er veldig lett å trekke den konklusjonen.

Samtidig har jeg erfart selv at onanering er en sunn del av ens eget sexliv, helt uavhengig av hvor god sexen med partneren er. Man er to separate personer selv om man lever i et forhold med en annen, sant? Med rett til privatliv, og rett til å ha sine egne meninger og behov. Onani er en del av dette. Den kommer i tillegg til sexen med partner. 

Den dagen han avviser deg og heller runker, derimot, er det noe i forholdet som skurrer. Frem til da kan du nok slappe av, tenker jeg. 

Anonymkode: 04697...8a5

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg syns det blir feil ja. Det er normalt å være kåt 24 timer etter sex. Jeg kan være kåt 15 minutter etter sex, selv om det har vært den beste sexen i verden. 

Tenker du absolutt er god nok, godt mulig det var tanken på sexen med deg dagen før som tente han igjen! Rart at han ble furt, kanskje han ble satt ut av din reaksjon? Jeg ville blitt glad om partner kom hjem mens jeg onanerte så vi kunne ha sex i stedet. 😄 

Endret av McMary
AnonymBruker
Skrevet

Kom hjem til at dama hadde laget seg en frossenpizza.

Selv om vi hadde et fint romantisk måltid bare 24 timer før.

Er jeg ikke bra nok?

Anonymkode: 6be1d...5c8

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg overrasket samboer i går med 10 langstilkede roser, i dag finner jeg henne i hagen hvor hun planter nye blomster. Ikke 24 timer senere engang. 

Var ikke rosene jeg kjøpte bra nok? 

Anonymkode: cfcff...285

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Ville ikke reagert på at han runket, men det at han mente du skulle sendt melding før du kom hjem hørtes da veldig snodig ut. 

Ingen skal vell behøve å sende melding før man kommer inn døren i sitt eget hjem🤨

Endret av Hinsk
Skrivefeil
  • Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke en gang logikken din.

Mener du at sex med deg er så hinsides bra at den burde blokkere alle seksuelle impulser minst ett døgn etter?

Ja, din partner burde ikke en gang runke ved tanken på deg, men spare seg til din retur  selv om det er usikkert når du kommer hjem? 

Anonymkode: a0a90...23a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at alle må få lov til å onanere når de vil. Det er deres private kropp. Men om de har samboer, eller kjæreste eller andre med nøkkel, så bør de ikke onanere i sofaen foran TVen. Da bør en gjøre det på badet eller soverommet med låst dør, så slipper man å bli tatt på fersken.

Anonymkode: e657f...769

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...