AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Så saken er den… I følge meg, skulle jeg hatt mens 17 mai. Men i følge flo appen var ikke mens sen før fredag 20 mai. Testet både positivt og negativt (gravoditetstest) torsdag og fredag. Fikk tatt blodprøve da. Men i jelgen som var fortsatte prøveresultatene å bli forskjellige, i dag tirsdag dro jeg for å ta ny blodprøve, å i tillegg høre hva hcg nivået var… hadde negativ prøve, altså under en. til nå har jeg ikke testet positiv på morgenurin men ettermiddag/kveld. Noe som jeg gjorde i dag igjen… er alt håp ute? Er det noen som har opplevd likt? Kroppen er helt lik sost jeg var gravid, bare ikke like kvalm, men fortsatt ikke helt på topp. Sliten, hovene bryster, vondt i kroppen, mensmurringer og vindt korsryggen… Anonymkode: 7b6e8...039
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 Ville bare fortsatt og testet. Rart du ikke slo ut på blodprøve, så pga det vil jeg tro håpet er ute ja. Evt ta en ny blodprøve om en uke? Anonymkode: 1a0ae...3a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå