Gå til innhold

Den kuleste hjemmebursdagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

12åringen min skal feire bursdagen sin neste uke og vi står over sirkuset med bursdag utenfor huset i år og gjør det enklere hjemme. Det er mange barn som kommer og selv om jeg tror de stort sett kommer til å finne på ting selv skulle jeg gjerne hatt et par kule ideer til ting som kan skape litt «wow»følelse over hjemmebursdagen.

Har du noen kule kreative bursdagshack til nesten tenåringen?

Anonymkode: 1101f...5fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Følger 

ballong dansen og stolleken begynner bli utgått her nå …

Anonymkode: a26e4...1d8

AnonymBruker
Skrevet

Her var noe jeg kom på. Men det kommer jo helt an på bursdagsbarnet og gjengen som kommer så klart!

Lag tidenes isbar med masse forskjellig strø og sauser, Eller arranger lego masters, ha rød løper og ta bilde av de når de kommer, fåmed et eldre søskenbarn (f.eks.) som tar seg av festen så mamma og pappa ikke går i veien hele tiden, lag stor ballongbue, lag eget escaperoom, hjelp de med å lage og redigere egen musikkvideo, sett opp projektor ute og ha utekino med pop corn og masse puter og pledd, grill marshmellows i peisen 🥳🥳

Anonymkode: 29229...46b

• Liker 5
Skrevet

Hva med frokostbursdag? Kanskje ikke veldig wow, men annerledes nok til at det blir kommentert. Inviter relativt tidlig (f.eks. 10) og gjestene kan godt komme i pysjamas. Server pannekaker, vafler, søte frokostblandinger, smoothie, juice, sjokolademelk, varme rundstykker med godt pålegg, eggerøre og annet godt. Fungerer godt for litt eldre barn som gjerne sitter en stund og skravler. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lagde harry potter bursdag. Limpistol på spisepinner og male dem svarte og brune, doruller malt hvite med batteri-telys oppi hengende i taket. Forskjellige saftflasker med etiketter laget av avispapir brent i hjørnene hvor det står polyksir, kjærlighetsdråper, og gift på. Edderkopper, spindelvev var også et must. Resten av bursdagen gjorde vi voksne ingenting, fordi ungene var for opptatt med å kaste trylleformler på hverandre i to timer. 

Anonymkode: 329c8...b5c

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Lag noen kule challanger- veldig populært her. Se Pinterest for ideer til tweens bursdager.

Anonymkode: e5202...66f

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde bake off da jentene ble 11, men det er jo ikke enkelt om det er veldig mange barn som kommer.Her var de bare 8 stk tilsammen og jeg kjøpte inn ferdige kakebunner etc, så det var egentlig mer dekorer din egen kake 😅

AnonymBruker
Skrevet
onyx skrev (1 time siden):

Jeg hadde bake off da jentene ble 11, men det er jo ikke enkelt om det er veldig mange barn som kommer.Her var de bare 8 stk tilsammen og jeg kjøpte inn ferdige kakebunner etc, så det var egentlig mer dekorer din egen kake 😅

😍 den skal jeg faktisk forsøke, da vil det vell gå en del tid også. Vinn vinn!

Anonymkode: a26e4...1d8

Skrevet

Har du BUA i nærheten - lån utstyr til å drive med ute. Frisbeegolf, dra tau, kubb, ringspill og lag litt lagkonkurranse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...