NordicViking Skrevet 24. mai 2022 #1 Del Skrevet 24. mai 2022 Boris Bondarev offentliggjorde sin avgang i et avskjedsbrev. Der gikk han hardt ut mot regimet i Russland. - Aldri har jeg skammet meg så mye over landet mitt som jeg har siden 24. februar, skriver Bondarev i et avskjedsbrev. Bondarev anklager det russiske regimet for å gjøre alt for å tilegne seg mer makt. - De som unnfanget denne krigen ønsker bare én ting - å forbli ved makten for alltid, bo i pompøse smakløse palasser, seile i yachter og nyte ubegrenset makt og fullstendig straffrihet, skriver Bondarev. Administrerende direktør i menneskerettighetsorganisasjonen UN Watch, Hillel Neuer, hyller Bondarev, og kaller den russiske diplomaten for en helt. Han oppfordrer nå alle russiske diplomater i FN til å følge Bondarevs eksempel. Tiden vil vise om flere russiske diplomater "hopper av". (NRK) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 25. mai 2022 #2 Del Skrevet 25. mai 2022 NordicViking skrev (På 24.5.2022 den 19.35): Boris Bondarev offentliggjorde sin avgang i et avskjedsbrev. Der gikk han hardt ut mot regimet i Russland. - Aldri har jeg skammet meg så mye over landet mitt som jeg har siden 24. februar, skriver Bondarev i et avskjedsbrev. Bondarev anklager det russiske regimet for å gjøre alt for å tilegne seg mer makt. - De som unnfanget denne krigen ønsker bare én ting - å forbli ved makten for alltid, bo i pompøse smakløse palasser, seile i yachter og nyte ubegrenset makt og fullstendig straffrihet, skriver Bondarev. Administrerende direktør i menneskerettighetsorganisasjonen UN Watch, Hillel Neuer, hyller Bondarev, og kaller den russiske diplomaten for en helt. Han oppfordrer nå alle russiske diplomater i FN til å følge Bondarevs eksempel. Tiden vil vise om flere russiske diplomater "hopper av". (NRK) Mulig kjøpt av amerikanere til å skifte side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 25. mai 2022 #3 Del Skrevet 25. mai 2022 (endret) 13 minutter siden, Akryl said: Mulig kjøpt av amerikanere til å skifte side. Som om det ikke fins selvstendig tenkende russere som evner å kritisere regimet? Det finnes mange av dem - nøyaktig hvor mange er ikke godt å si, men det er i hvert fall snakk om millioner av mennesker - som ikke er tilhengere av den politikken som føres. De fleste ligger lavt av forståelige grunner, med de harde straffene som er innført som følge av invasjonen i tillegg til de som fantes fra før for kritikere, eller som regimet kaller dem: "utenlandske agenter". Her er et klipp fra russisk TV, der militæranalytiker og tidligere major Mikhail Khodarenok våger å komme med noen innvendinger: https://twitter.com/BBCSteveR/status/1526329765065539592?s=20&t=NT6Dc0JEDvXc1GljdTxtJQ Endret 25. mai 2022 av Ichiko 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå