Gå til innhold

Hvordan opplevde dere tiden fra brudd til flytting?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Del gjerne. 
Synes det er skikkelig tungt om dagen. Sliter med å forstå hva som er i ferd med å skje. Vi har barn så kan ikke flytte fra hverandre på null komma niks heller. 

Anonymkode: 83c65...e9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Vi har barn så kan ikke flytte fra hverandre på null komma niks heller. 

Ikke?

Her er barna 1 og 4 år. Jeg er litt redd han, så jeg må vekk rett etter at jeg har gjort det slutt. Skal ha med noen når jeg skal pakke ting osv. Får på plass det viktigste på nytt sted, så jeg og barna kan bo der med en gang.

Anonymkode: 4a5c0...9a0

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Del gjerne. 
Synes det er skikkelig tungt om dagen. Sliter med å forstå hva som er i ferd med å skje. Vi har barn så kan ikke flytte fra hverandre på null komma niks heller. 

Hvor gamle er barna?

Anonymkode: cfcef...0f0

AnonymBruker
Skrevet

Det var pyton og et mareritt å bo sammen! Heldigvis flyttet eksen ut etter 3 mnd... Han bor hos familie/venner! Det nærmer seg flytting og jeg ser så frem til å bli ferdig med dette huset og komme meg inn i nytt hus å starte på nytt! Enkelte dager føler jeg meg helt kjørt, tom og tom trist selv om han behandler meg som dritt!! Masse lykke til og husk tiden leger alle sår❤

Anonymkode: c8f95...101

AnonymBruker
Skrevet

Det gikk helt greit. Et ok brudd uten krangel, bodde sammen i 2 mnd. Samarbeidet greit rundt barnet, han var med meg på visninger osv. 

Anonymkode: 780c8...4ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Del gjerne. 

Det kan man alltids

Brukte 1 måned på å finne meg ny bolig, ellers hadde jeg reist før  

Anonymkode: 73dda...96f

Skrevet

Var et mareritt for meg. Heldigvis bare en uke før han flyttet ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Helt pyton. Han var på fylla nesten konstant mens jeg hadde sluttet å drikke alkohol. Han var konstant sint og ropte og kjeftet, og det var ekstremt vanskelig å ha visning og prøve å selge huset midt oppi alt sammen.

Anonymkode: 4352e...514

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt forferdelig. Han begynte å date umiddelbart etter bruddet og presenterte ny dame for barna mens jeg bodde der. Jeg som gjorde det slutt, men etter 18 pr gjorde det vondt allikevel. 

Anonymkode: 0d133...cf4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...