Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en tenåringsdatter som det siste halvåret har blitt ekstremt hormonell og oppfarende. Hun svarer frekt og hyler og skriker mot meg. Jeg vet at hun sikkert ikke mener alt det stygge hun sier, men jeg kjenner at det sårer meg at var bare sitter stille og lar henne snakke slik til meg uten å si noe. Jeg har tatt det opp med ham, men han sier «han orker ikke noe drama».

jeg mener han skal vise at det ikke er greit å snakke slik til andre og at han ved å ikke si noe eller reager viser at han synes slik oppførsel er greit (noe det ikke er!!) 

Han vil heller ikke sette grenser for henne, men lar henne gjøre alt hun vil, men «sladrer» til meg hvis det er noe han vil hun skal slutte med så jeg nok en gang blir den store stygge ulven. Jeg blir så lei av dette og føler det er han som ødelegger mor-datter forholdet vårt. 
Er jeg helt på jordet som vil at han også skal ta noe av de kjipe oppgavene som forelder? 

Anonymkode: 3a9f3...a58

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor oppdra barn sammen med den tafatte fjotten der... han motarbeider deg jo, og stiller deg i et dårlig lys. Du blir stående alene som den store stygge ulven... han er jo et barn selv 🤯 flytt!

Anonymkode: 07ea7...09b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hvorfor oppdra barn sammen med den tafatte fjotten der... han motarbeider deg jo, og stiller deg i et dårlig lys. Du blir stående alene som den store stygge ulven... han er jo et barn selv 🤯 flytt!

Anonymkode: 07ea7...09b

Ja det kan man jo si, men det er vanskelig å si hvordan en partner reagerer på en hormonell tenåring før man står i situasjonen. Jeg kommer ikke til å flytte på grunn av dette, men setter pris på støtten. 

Anonymkode: 3a9f3...a58

AnonymBruker
Skrevet

For en fjomp…. Tviler på at han kommer til å endre oppførsel, å de lidende blir barna som ikke lærer folkeskikk fordi pappa aldri irettesetter 

Anonymkode: 1c812...8ec

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...