AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Hvordan forholde seg til tjeneste der man ikke får faktura til å betale på? Hva skjer om jeg betaler og ikke har fått faktura? Anonymkode: b7ef6...349
Million Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 Hva slags tjeneste er dette? Du risikerer jo at betalingen din blir "borte" i mengden om det er et stort firma og det kommer inn en betaling uten referanse til verken kid nr eller faktura nr eller noe.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 Det skjer med stor sannsynlighet ikke noe. Hva slags tjenester er det snakk om? Anonymkode: 0b2d1...7b1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #4 Skrevet 24. mai 2022 Million skrev (1 time siden): Hva slags tjeneste er dette? Du risikerer jo at betalingen din blir "borte" i mengden om det er et stort firma og det kommer inn en betaling uten referanse til verken kid nr eller faktura nr eller noe. ja, jeg er enig med deg. Jeg har ikke betalt siden jeg ikke har fått faktura, og jeg har aldri erfart dette før i mitt liv. Kan jeg kontakte regnskapsfører for å forhøre hvordan jeg skal håndtere dette? Anonymkode: b7ef6...349
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #5 Skrevet 24. mai 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan forholde seg til tjeneste der man ikke får faktura til å betale på? Hva skjer om jeg betaler og ikke har fått faktura? Anonymkode: b7ef6...349 Da kontakter du firmaet. Anonymkode: f7153...a8d
Million Skrevet 24. mai 2022 #6 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): ja, jeg er enig med deg. Jeg har ikke betalt siden jeg ikke har fått faktura, og jeg har aldri erfart dette før i mitt liv. Kan jeg kontakte regnskapsfører for å forhøre hvordan jeg skal håndtere dette? Anonymkode: b7ef6...349 Da kontakter du firmaet, kundeservice om de har eller regnskapsavdelingen, og etterspør faktura. Forklar at du aldri har mottatt noen. De KAN ha sendt en, men den kan ha kommet bort og siden forfalt til betaling uten at du vet det. Uansett, du får ikke vite noe uten å ringe dem eller sende email og etterspørre fakturaen. Spesifiser hvilken tjeneste du har mottatt og dato og etterlys fakturaen.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #7 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da kontakter du firmaet. Anonymkode: f7153...a8d Jeg har gjort det flere ganger. Derfor trenger jeg råd fra regnskapsførere for hvordan ta saken videre. Anonymkode: b7ef6...349
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #8 Skrevet 24. mai 2022 Hvis du skriftlig har bedt om fakturaen uten å få den tenker jeg du bare kan avvente til den kommer. Ikke betal uten kid-nummer eller lignende. Jeg har selv betalt håndverkere mange måneder etter utført oppdrag fordi de ikke sendte faktura før lenge etterpå. Anonymkode: b92a6...f9d
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #9 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvis du skriftlig har bedt om fakturaen uten å få den tenker jeg du bare kan avvente til den kommer. Ikke betal uten kid-nummer eller lignende. Jeg har selv betalt håndverkere mange måneder etter utført oppdrag fordi de ikke sendte faktura før lenge etterpå. Anonymkode: b92a6...f9d det er snakk om ett år nå. Jeg får vel hente sakene der snart. Anonymkode: b7ef6...349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå